Dipsie8 Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Hallo, Ik heb een probleem met mijn internet. Het valt elk uur ongeveer voor 3 seconden à 20 seconden uit. Dit is vooral erg lastig als ik midden in een potje zit en eruit geschopt word vanwege falend internet (Vooral leuk als ik 35-1 sta, net als gisteren :l) Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Ik heb kabel internet. Mvg, Dipsie8 Reageren
kelwin Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Check je router, in de security log. Mss misbruikt iemand je internet of word je ge DDOS'd. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Probeer een statisch IP in te stellen voor je computer. Ik vermoed dat DHCP een te korte lease tijd geeft waardoor elk uur je (interne) IP verandert en je dus even zonder internet valt. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 27 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 (bewerkt) Nee, geen Ziggo. de "Toewijzing IP Adres" is op "statisch". En het laatste wat in de security log staat is een uur geleden, doordat ik op de routersite keek zegmaar. Daarvoor is nog op 1 januari. Het is overigens ongeveer aan het begin van deze week begonnen. Bewerkt: 27 juni 2014 door Dipsie8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.