Jump to content

Mijn Crew Rank op Social Club site komt niet overheen met me rank op GTA V : Online?


RoluchoC1

Recommended Posts

Hallo, mijn crew-rank op de Social-Club site is dus level 43, en mijn crew-rank in GTA 5 Online zelf is onder level 10.

Deze 2 levels horen toch hetzelfde te zijn, en niet te verschillen? Wat moet ik nu doen?! Dankjewel alvast!

Bewerkt: door RoluchoC1
Link to comment
Delen op andere websites

Yup, ik weet zeker dat het over de crew rank gaat, want ik kijk dus op de social club site, en ga dus naar de crew pagina, en dan staat er crew-rank level 43. Dan vervolgens ga ik in gta v online naar de Los Santos customs, en dan wil ik de crew-emblem op mijn auto zetten, en dan staat er dat ik nog geen level 10 ben, dus er is sowieso een fout in de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze verschillen omdat je per crew gaat ranken. Dus als je actief bent bij Crew #1, gaan al je punten naar Crew #1 en blijft Crew #2 op non-actief. Zodra je switcht, gaat Crew #1 op non-actief en bouw je punten op met Crew #2. Je kunt dus alleen maar ranken met je actieve crew en niet met allemaal ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@ERRWINS Ja dat snap ik, maar ik zit dus maar in 1 crew, en dus is dat mijn actieve crew. Dus er moet tóch een foutje in gta zitten.

@JustHano Mijn eigen rank is level 73.

Bewerkt: door RoluchoC1
Link to comment
Delen op andere websites

Zit je al vanaf het begin bij die crew?

Want als je later bij die crew zit dan begin je gewoon bij 0 op de crewrank. Terwijl je Online rank gewoon hetzelfde blijft. :)

(Bijv. bij mij; ik ben level 162 in Online en in mijn crew ben ik 64.)

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Danger, en derest.. jullie snappen me blijkbaar niet!

Ik weet dat je je eigen rank EN crew rank hebt.

Maar mijn crewrank in gta online zelf verschilt met de crewrank van mij op Social club.

En dat hoort dus niet, aangezien ik maar in 1 crew zit, die ook mijn actieve crew is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...