Niked Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Mijn rangen komen ook niet overeen maar ik vind het niet zo erg mijn rank in gtaonline is hoger dan op de website dus voor mij geen probleem Reageren
Together Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 (bewerkt) Je hebt 2 rangen; - Gta:O rang - Crew rang Gta:o rang is je level in Gta:O Crew rang is je level in je crew. Is je probleem dat je Gta:O rang anders is op social club? Of dat je crew en Gta:O verschillen? Bewerkt: 30 juni 2014 door GTA5BOY Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Je hebt 2 rangen; - Gta:O rang - Crew rang Gta:o rang is je level in Gta:O Crew rang is je level in je crew. Is je probleem dat je Gta:O rang anders is op social club? Of dat je crew en Gta:O verschillen? Zijn probleem is als volgt: Social Club zegt dat zijn Crew Rang 50 is terwijl ingame, in GTA Online, 60 wordt aangetoond. Deze cijfers horen normaal overheen te komen. *De cijfers zijn voorbeelden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.