Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    40

  • MegaPilot

    36

  • ERRWINS

    35

  • Dutchy3010

    21

Ik blijf het hoe dan ook jammer vinden.

Jij vindt het jammer dat Venzio liever de VS support? :bonk:

Hele aantrekkelijke eerste helft. Tot nu toe de interessantste wedstrijd van de achtste finales. Ok, uitgezonderd Nederland, maar dat was niet vanwege het goede voetbal maar vanwege de haast ondraaglijke spanning die ik toen had. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Het was inderdaad een eerste helft die de moeite waard was te bekijken. België wacht eindelijk eens niet tot de laatste 10 minuten en heeft momenten dat het kansen creëert. Zo was er na amper 40 seconden al die reuzenkans van Origi. Zou leuk zijn mocht die erin geweest zijn, al zou het de spanning niet ten goede komen :puh:

Na een 5-tal minuten kwam de VS beter in de match en waren het vooral zij die op onze helft kwamen spelen. Van minuut 20 en 30 was het echter enkel België wat de klok sloeg. We bleven maar aan dat doel plakken, eens proberen, bal heroveren en herbeginnen. Daarna was het wat wisselend spel tussen de twee.

Bij de andere matches van de 1/8e-finale was het meestal niet veel soeps na een goede eerste helft, hopelijk kan België dit nu wel waarmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok lieverds, laten we even vriendelijk naar elkaar blijven. Dit schiet niets op. ;)

*Slijpt banknuppel maar alvast voor het geval Nederland en Belgie elkaar nog tegenkomen in de halve finale*

Link to comment
Delen op andere websites

De Belgen hebben echt al veel kansen gehad die er eigenlijk allemaal in hadden moeten kunnen gaan.

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik hoop wel dat Belgie wint maar als je zulke grote kansen laat liggen, ga ik wel twijfelen aan het kwaliteit wat Belgie te bieden heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

De Belgen hebben echt al veel kansen gehad die er eigenlijk allemaal in hadden moeten kunnen gaan.

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik hoop wel dat Belgie wint maar als je zulke grote kansen laat liggen, ga ik wel twijfelen aan het kwaliteit wat Belgie te bieden heeft.

België beseft pas op het einde van een wedstrijd dat ze aant spelen zijn -_-

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...