Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!

Recommended Posts

• Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

40

• MegaPilot

36

• ERRWINS

35

• Dutchy3010

21

Geplaatst:

Wat een match en wat een verlenging, wauw :puh: Waar het de mensen in de reguliere speeltijd niet lukte om de kansen te benutten, lukte het in de extra tijd wel. Spannende wedstrijd maar weer :puh:

Geplaatst:

Fuck zeg, wat nu... België tegen Argentinië :(

Dat wordt een pittige. Nog moeilijker dan de VS nu al was.

Ja, dat, maar ik bedoel dat België mijn land is, maar dat ik ook volop achter Argentinië sta. Moeilijk dit.

Geplaatst:

Ja, dat, maar ik bedoel dat België mijn land is, maar dat ik ook volop achter Argentinië sta. Moeilijk dit.

Juichen bij alle doelpunten, een teleurstelling bestaat dan niet.

Mijn advies: Kijk thuis! :7

Geplaatst:

Juichen bij alle doelpunten, een teleurstelling bestaat dan niet.

Mijn advies: Kijk thuis! :7

Hmm, zo had ik het nog niet bekeken. Maar dan ga ik het alsnog enorm jammer vinden voor de verliezende ploeg :(

Geplaatst:

Net gehoord: Howard heeft de meeste saves in een WK-match gedaan sinds 1966.

Een mooie statistiek, zowel voor Howard als de Belgen. Pff, ik ben nog altijd niet bekomen.

Geplaatst:

Een mooie statistiek, zowel voor Howard als de Belgen. Pff, ik ben nog altijd niet bekomen.

Voor de Belgen misschien wat minder, dat betekent dat ze niet echt effectief waren, en dat waren ze ook echt niet. Wel gefeliciteerd hoor Belgen, een verdiende overwinning! ;)

Geplaatst:

Dit is wel een immense stressmatch geweest en dat bewijst dat statistiekje wel. Een hele match domineren, maar continu in de angst om het deksel op de neus te krijgen (en het was er twee keer bijna) Maar ja, was uiteindelijk een leuke match, verdiend gewonnen (daar bestaat weinig twijfel op) en mooie tegenstand van de VS en voor Howard.

Nou Venz, het betekent wel dat je constant dreigend bent en Howard speelde gewoon een immens goede match. Afwerking kan beter, maar ja.

Geplaatst:

Je kunt wel continue dreigend zijn, maar als je tegen een beter team speelt dat minder kans weggeeft dan krijg je niet zoveel kansen om te scoren. Ik heb geen idee hoeveel kansen België precies heeft gehad maar als er van de +- 30 schoten er maar 2 gescoord worden heb je wel een heel erg laag rendement. Tegen Argentinië zul je het misschien moeten doen met een kwart van dat aantal kansen.

Geplaatst:

Die baard van Howard maakt hem wel imponerend, zonder is het echt 'n doetje. Anyway, jullie Belgen hebben eindelijk goed voetbal laten zien. Duizelingwekkend aantal doelpogingen ook. De achterhoede kraakt af en toe wel overigens, maar die Amerikanen zijn te lomp en te ongecontroleerd aan de bal om daar tegen wie dan ook van te profiteren.

Geplaatst:

België versus de VS is echt mijn lievelingsmatch op het WK tot nu toe. Weliswaar juichte ik voor de VS maar ik gun het de Belgische spelers evengoed.

Het allermooist aan deze match vond ik dat er best wel een vriendelijke sfeer heerste op het veld. In veel andere wedstrijden voeren constante overtredingen, genadeloze tackles, frustrerende schwalbes, arrogante blikken van coaches en ander kinderachtig gedrag de boventoon. In deze wedstrijd viel dat allemaal wel mee, waardoor het stukken meer vermaak bood.

Ik was trouwens wel onder de indruk van de Rode Duivels, dit keer. Stel dat het echt Nederland - België gaat worden, kan het nog wel eens een serieuzere match gaan worden dan ik dacht.

Geplaatst:

Ik wilde je het ook vragen. Messi of België wordt het nu :D

Dan ga je België - Argentinië kijken zoals ik de verlenging naar België keek. VS JEEEY! OH KOM OP VS! Pfew, dat scheelde weinig... Oh België.. KOM OP Belgie, Pak ze JONGES JAAAAH! XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...