Jump to content

Hoe denk jij over de toekomst?


Niked

Recommended Posts

typfoutje kan een mod dit veranderen ?

>>> Door SpacyColours: Done!<<<

Hoe denk jij over de toekomst ?

Komen er volgens jou vliegende wagens ? of zitten we tegen dan aan de ps14 en de xbox 1200 ?

De vraag is wel duidelijk : Hoe denk jij over de toekomst ?

Ik vond geen topic over dit onderwerp ging als er al een is mag dit verwijdert worden

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Elke dag sowieso wakker worden lijk me al een goed begin denken ik.

Ja nogal...

Ik denk na over hoe ik mijn boterham met pindakaas straks ga verorberen.

He geen pindakaas maar Nutella :t

Ik weet t allemaal nog niet. Ik denk vooral dat ik gewoon doorga met wat ik doe en zal zien wat er gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien de verandering per generatie kids, staan we er over 40 jaar heel slecht voor.

Of de veranderingen binnen de Islam en hebben we over 20 jaar allemaal de sharia.

Geen van beide zie ik graag tegemoet als ik eerlijk ben.

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Gezien de verandering per generatie kids, staan we er over 40 jaar heel slecht voor.

Ben ik niet met je eens. De vergrijzing is in Nederland een groot probleem, dat zich heeft gecreëerd na de overwinning op Nazi Duitsland. Deze menen zorgen nu mede voor onze crisis aangezien niet veel van de mensen meer werken en alleen maar pensioen vangen. Dat is over 20 jaar al een stuk minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee wat ik van de toekomst moet denken. Er zullen natuurlijk veel ontwikkelingen in de wetenschap plaatsvinden en vele ziektes kunnen in de toekomst waarschijnlijk genezen worden. Denk bijvoorbeeld aan k****r of Alzheimer. Verder denk ik ook nog dat het leven wat duurzamer gaat worden; auto's lopen niet meer op benzine, maar op elektriciteit. Windenergie i.p.v. gas etc.Denk ook dat er nog een uitbarsting komt wat betreft de Krim-crisis, maar dat zal nog een tijdje op zich laten wachten.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat 50 wel een mooie leeftijd is om te gaan stoppen met leven. Aangezien alles steeds minder word en we in de toekomst onze banen nog makkelijker kunnen verliezen, maar ook omdat we ons steeds weer aan moeten passen, omdat we anders weer racisten zijn en zo.

Zo maak ik ook gelijk plaats voor de werkgelegenheid en asiel zoekers, en zal ik me ook geen zorgen meer hoeven te maken over de zorg en me pensioen en zo.

Nee ik heb alvast flink vooruit gedacht, want die rug pijn komt natuurlijk niet vanzelf.

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik niet met je eens. De vergrijzing is in Nederland een groot probleem, dat zich heeft gecreëerd na de overwinning op Nazi Duitsland. Deze menen zorgen nu mede voor onze crisis aangezien niet veel van de mensen meer werken en alleen maar pensioen vangen. Dat is over 20 jaar al een stuk minder.

Dus een deel van de huidige crisis komt omdat mensen stoppen met werken zodra ze daar recht op hebben, na vaak een werkperiode van +/-45 jaar.

De mensen uit de geboortegolf van na de tweede wereld oorlog gaat nu langzamerhand met pensioen en nu krijgen wij de kans om het langzamerhand over te nemen, alleen jammer dat de ouderen het nu relatief slecht hebben met de huidige zorg, vooral als je ziet wat ze voor Nederland hebben gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet je eigenlijk nooit. Het kan dat er een nieuwe oorlog uitbreekt, maar het kan ook dat er geen nieuwe oorlog uitbreekt. Je kan wel dingen bedenken die super tof lijken, maar ze lijken voor nu allemaal niet echt realistisch en je weet dus eigenlijk niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...