IndoGuus Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Hmmm, op economisch gebied zullen de BRIC-landen door blijven groeien en China/Azië uiteindelijk een nog sterkere grootmacht worden. In Europa zal het wellicht nog steeds moddergooien blijven... Een oorlog kan mogelijk uitbreken (denk aan Syrië of de Krim door ingrijpen van de VS). Naar mijn mening heersen de spanningen tussen Rusland en Amerika nog wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2014 Wat mot dat mot, zeg ik maar over de toekomst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 Ik denk persoonlijk dat ik alles zijn gang laat gaan. Ik ga niet wachten op iets dat misschien nooit gaat komen, ik probeer een beetje te genieten van de dingen die ik nu heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik denk niet heel veel aan de toekomst. Ik denk maar zo leef met de dag, want morgen kan de laatste zijn. Ik vind dat je moet genieten van het leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik ben gek op gamen en op pranken. Dus ik ga later een tweede ''smoare'' worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2014 Ik denk dat de toekomst zo mooi wordt zoals wij 'm willen maken, mannen! (en sporadisch een dame!) Helaas zijn er nogal wat beperkte denkers in de wereld die dit nogal willen vermoeilijken.. aan ons om ze te stoppen! Whoehaaa!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2014 Nu is Nu, ik denk niet zozeer aan de toekomst. Er kan alles gebeuren, ze kan zelfs morgen onder een auto liggen, dus daarom denk ik daar niet zozeer aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2014 (bewerkt) Ik kan niet wachten tot ons Melkwegstelsel in de toekomst met Andromeda botst. Spannend. Bewerkt: 14 oktober 2014 door 3L1077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.