Sublime Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Ik zoek een headphone met gesloten klankenkast om muziek mee te luisteren & af en toe te gamen. Nu heb ik zelf al een beetje gekeken op tweakers, maar er is zoveel keuze dat ik hier niet uit kom. Ik luister vooral de volgende genres: Dance / Techno / SlamFM Hebben jullie tips waar ik op kan letten? Ik ga in elk geval geen dr dre kopen ... Reageren
Sublime Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 alles onder de 170 euro. Reageren
Limbolander Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Sennheiser HD-25 II is een erg goede keus dan, kun je halen bij bijv www.baxshop.nl die over het algemeen best goedkoop is. Reageren
FranklinBossOfGtaV Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Wat Limbolander zegt. Reageren
Sublime Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Hebben jullie beiden in bezit? Waarom hebben jullie voor die gekozen? Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Heb hem zelf in bezit ja, geeft een erg scherpe en volle klank. Wordt ook erg veel professioneel gebruikt bij bedrijven en komt bij veel tests als beste eruit. Groot voordeel is ook dat je de headphones bijna helemaal uit elkaar kunt draaien, en er via sennheiser veel aan onderdelen te krijgen is zoals bijv een nieuwe kabel, kussens of dergelijke. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.