RedNeck Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) hey beste forummertjes ik zit met een probleem ik heb een skin gedownload en nou weet ik niet hoe je hem moet installeren ik heb gelezen dat je de img tool moet gebruiken maar die snap ik voor geen meter kan iemand mij helpen de naam van mijn topic klop niet sorry gta vice city had gta san andreas moeten zijn Bewerkt: 21 juli 2005 door killer11 Reageren
MarcN Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Zit er geen readme in of install? Lees dat eens door. Reageren
Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 -Open IMG-tool2.0 -Open het bestand GTA3.img uit de SA models map -Druk op F2/Ctrl + F en zoek naar hetzelfde als het TXD bestand heet -Druk met de rechtermuisknop op het bestand in IMG2.0 en delete het -Ga nu naar commands -> add en voeg de nieuwe skin toe -Ga nu naar Commands -> Rebuild Archive Reageren
RedNeck Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 ik heb gedaan wat je gezegt hebt maar wat je eerst moest verwijderen kan ik niet vinbden want hij staat er niet tussen das dat is een beetje vreemd Reageren
RedNeck Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 kan iemand ff helpen want ik kom wer echt nie uit ik leg ff uit wat niet lukt: als ik de gta3.img open dan krijg je een lijst met allemaal dff en txd bestanden ik moet dus in lijst zoeken naar cornrows.txd of in ieder geval iets wat met haar te maken heeft zou iemand mij plz kunnen helpen alvast bedankt Reageren
Goliat Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 je kan ook data tool 2.0 gebruiken!!! Reageren
RedNeck Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) waar kun je die downloaden en weet je ook hoe die wekt Bewerkt: 23 juli 2005 door killer11 Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Hij is te downloaden in de Download Database van GTAGames.nl Een handleiding staat in het gepinde topic van dit forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.