3L1077 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 (bewerkt) Enjoy the Smooth, join the Bear! SmoothBear is een nieuw projectje van me. Gewoon, iets om in de zomer te doen, en ik zie wel hoe het afloopt. Het idee is te vergelijken met andere kanalen (Majesticcasual, TheSoundYouNeed, MrSuicideSheep, ...) die ook muziek uploaden. Ik maak geen video's ofzo, ik upload voornamelijk liedjes, elke keer met een bepaalde achtergrond, die de subscribers dan in hun feed te zien krijgen. Ik was zelf altijd al fan van meerdere uploaders (zie hierboven), dus heb ik uitendelijk besloten om het zelf eens te proberen. Het zou echt enorm tof zijn moesten jullie eens een kijkje willen nemen, een liedje liken, subscriben, of iets anders. Elke vorm van steun is welkom! Kanaal / Facebook Veel plezier gewenst en bedankt. https://www.youtube.com/watch?v=5Nn9501PNF8 Bewerkt: 29 juni 2014 door 3L1077 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Je hebt er een like bij op Facebook! Ik hoop dat het wat gaat worden en ik wens je veel succes. Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 De muziek in de video die je hierboven hebt gepost klinkt zeker goed. De muzieklijnen lopen in het algemeen goed en vloeiend in elkaar over, dus dan is het automatisch fijn om naar te luisteren (je hoeft je bijvoorbeeld niet te storen aan rare overgangen in de muziek, dat is wat ik daar eigenlijk mee bedoel). Best fijn om naar te luisteren, keep up the good work! Mooi projectje voor de zomer inderdaad, ik ben benieuwd wat je met volgende nummers gaat doen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Bedankt! Echt tof om te horen. Het is inderdaad wel de bedoeling dat de muziek in één algemene lijn blijft, en niet meteen van Deep House naar Hardcore Metal te gaan ofzo. Ik denk dat ik de komende week nog wel elke dag een nummertje upload, om het op te zetten, en daarna één om de twee dagen ofzo. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik heb geabonneerd en ook meteen je pagina geliked! Straks even een video kijken en liken natuurlijk! Reageren
Niked Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 geabonneerd en een like gegeven op youtube Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Geweldig Meteen even gesubscribed. Keep up the good work! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik ga straks eens een kijkje nemen op je pagina's maar ik moet je wel een tip geven als het gaat om andermans muziek te uploaden op YouTube: pas ermee op, ik had 3 jaar geleden ook een YouTube-account waar ik muziek op uploadde, ik had over het algemeen (alle video's samen) meer dan 1 miljoen views, ongeveer 750 abonnees, maar mijn account werd stopgezet door Kytezo (een of ander platenmaatschappij) met als reden: inbreuk op auteursrechten. Let er dus echt mee op en zoek contact op met de artiesten voor je iets plaatst want anders is het zo afgelopen met je account en dat is een flinke tegenvaller, dat kan ik je beloven Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Bedankt iedereen! Teka, ja, ik ben me er wel van bewust... Het probleem is dat de reglementatie zo vaag is, of licht dat aan mij? De licentie van de video's staat nu op Creative Commons, en áls ik het juist begrepen heb betekent dat dat als ik dr artiest vermeld, er geen probleem is. Naja, zo heb ik het begrepen... Als iemand hier het fijne van afweet, zeg het me dan, alsjeblieft. Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Fuck, het is zover... Fuck. 2 dagen... Naja, ik wil er niet mee stoppen. Als het moet begin ik gewoon opnieuw, maar in wil weten wat ik fout deed... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Het is belangrijk dat je in de beschrijving zegt dat je niet de eigenaar bent van de rechten die verleend zijn aan het lied. Meldt dan ook altijd even wie wel de eigenaar is. Zo kun je nare situaties voorkomen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Heb ik drie keer gedaan, inclusief vermelding van hun Facebook en Soundcloud. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Fuck, het is zover... Fuck. 2 dagen... Naja, ik wil er niet mee stoppen. Als het moet begin ik gewoon opnieuw, maar in wil weten wat ik fout deed... Account al opgeschort? Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Yup, toch maar iets voorzichtiger zijn. Beter dus echt contact opnemen met de artiesten. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Yup, toch maar iets voorzichtiger zijn. Beter dus echt contact opnemen met de artiesten. Ik zei het, he. Vind het wel vreemd dat het bij jou maar 2 dagen geduurd heeft, mijn account werd pas verwijderd na 3 jaar en 5 waarschuwingen... Hun beleid zal wel aangepast zijn zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.