3L1077 Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Mwah, het is echt wel enorm onredelijke shit... Ik heb echt nooit beweerd dat het mijn muziek is ofzo, en drie liedjes... Naja, ik begin wel opnieuw, heb alleen de komende twee weken amper tijd. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Mwah, het is echt wel enorm onredelijke shit... Ik heb echt nooit beweerd dat het mijn muziek is ofzo, en drie liedjes... Naja, ik begin wel opnieuw, heb alleen de komende twee weken amper tijd. Nja, opnieuw beginnen heeft ook niet veel zin als je account net ook werd verwijderd na 2 dagen. Eerst misschien zoeken wanneer het wel toegestaan is... Reageren
Dexist Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Jammer dat het niet mag van YT:( Ik vond het wel erg mooi. Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Mwah, het is echt wel enorm onredelijke shit... Ik heb echt nooit beweerd dat het mijn muziek is ofzo, en drie liedjes... Naja, ik begin wel opnieuw, heb alleen de komende twee weken amper tijd. Nja, opnieuw beginnen heeft ook niet veel zin als je account net ook werd verwijderd na 2 dagen. Eerst misschien zoeken wanneer het wel toegestaan is... Ik moet een bewijs hebben van de artiest, dat hij akkoord gaat met het feit dat ik zijn muziek promoot. Dat resulteert misschien in het feit dat het nog veel onbekendere muziek zal zijn, aangezien 'grote' artiesten niet naar me zullen omkijken. Dat zal de groei wel vertragen, maar ach. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Wat je ook doet: als je er opnieuw mee begint wens ik je er veel succes mee, en mocht je nog vragen hebben, weet je waar je die kan stellen Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Thanks, ik had ze vroeger moeten stellen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Ik krijg regelmatig mailtjes van YouTube maar daar staat direct bij dat ik me geen zorgen hoef te maken. Alle filmpjes staan er nog gewoon op Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Bij mij iets in de aard van "Dit account is verwijderd wegens herhaaldelijke schenden van privacywetten..." Zoiets, maar heb geen melding op voorhand gekregen. Is wel cru, want een halfuur ervoor had ik naar een ander channel een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zat met copyright-shit, en ik zei dat ik m'n kanaal niet wou laten stopzetten. Misschien heeft hij er wel voor gezorgd, achterafgezien. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Privacywetten zijn geen copyrightwetten toch? Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Oh... Nee, je hebt gelijk. Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 (bewerkt) Goed nieuws! Na wat koeien heb ik het kanaal kunnen redden! Misschien was het probleem eigenlijk niet eens dat met die copyright, er was blijkbaar een verdachte activiteit waardoor ik het account terug moest verifiëren. Rustig aan nu, de uploads zullen wat trager zijn, aangezien ik nu echt ga proberen contact te leggen met de artiesten. Dat zal moeilijk zijn, maar ik wil dit echt wel doen. Ben echt blij! Edit: heb alle vorige video's nu ook verwijderd, om elk risico te voorkomen. Bewerkt: 2 juli 2014 door 3L1077 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 In plaats van contact met de artiesten, kun je beter de Record Label pakken. Zodra van bijvoorbeeld Universal Records toestemming hebt, kun je al 60% van hedendaagse muziek posten Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Hedendaagse muziek is nu net wat ik niet wil posten. De bedoeling is om nieuwe muziek te leren kennen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Het is dan ook een voorbeeld he Ik bedoelde te zeggen, dat je via een record label veel meer gedaan krijgt. Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Da's een heel onpersoonlijke manier van handelen, en dat is wat ik helemaal fout begrepen had. Je moet eens een goed gesprek hebben met een artiest, ervoor zorgen dat hij wil dat zijn muziek gepromoot wordt, en dat dan hopelijk ook gaat aansteken bij andere artiesten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.