Silverbyte Geplaatst: 2 december 2016 Rapport Geplaatst: 2 december 2016 Dit is niet echt mijn soort muziek, maar ik vind het wel een heel gaaf project. Het is tof dat je mensen kennis laat maken met nieuwe, opkomende namen en niet alleen maar focust op de grote spelers. Blij te horen dat het goed gaat met je kanaal! Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2016 Ik snap wel dat het inderdaad van veel mensen niet hun smaak is (vooral op dit forum...), maar ben zelf altijd fan geweest van zulke kanalen... En ja, nu ben ik er zelf een. :') Maar het is inderdaad hoofdzakelijk de bedoeling om de mensen echt nieuwe artiesten te leren kennen. FYI: Subscribers: 1156 Views: 117.000 Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2016 Droppin' Mixtape in 3... 2... 1... Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2017 Still rollin'... Vdnaag een redelijk grote stap gezet. Ben al een hele tijd bezig met visuals in After Effects, en vandaag kon ik voor het eerst een video ermee presenteren... Wat vinden jullie ervan? Alles beweegt nu mee met de beat. Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2017 Announcement! :') Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.