MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Hoi. Kan ik reacties die ik plaats op video's verbergen van mijn kanaal? Ik heb zitten zoeken in de YT instellingen, maar alleen het volgende heb ik gevonden: Markeringen 'Vind ik leuk' en abonnementen Alle video's en afspeellijsten die ik leuk vind privé houden Al mijn abonnementen privé houden Dat dekt dus niet volledig wat ik wil. Alvast bedankt. Mvg, MP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Bedoel je die automatische reacties die je plaatst na het uploaden van een video? Als je dat bedoelt is het simpel. Bij het uploaden van je video staan er 3 social-media icoontjes (Google+, Facebook, Twitter). Er mag geen kruisje bijstaan (geen idee of Facebook en Twitter ook af moeten staan). Doe dit bij elke video en er worden geen automatische reacties meer geplaatst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Neen, dat niet. Ik wil niet dat men via mijn kanaal de reacties kan lezen die ik achterlaat op andermans video's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Volgens mij kan dat sowieso niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Zoals Twedeldie al zei: Volgens mij kan dat niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.