Dexist Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 (bewerkt) Hoe moet ik stemmen? Per ronde krijg je een nieuwe link, daar kan je stemmen. Het wachtwoord om te kunnen stemmen = Dexist (met hoofdletter). Tijdens het stemmen maak je een top-4 van de inzendingen. Iedereen van het forum mag stemmen! Stemmen op jezelf? Het mag, dit ga ik niet controleren, maar is het een goede zet? Dat is maar net de vraag. Hoe gaat de beoordeling? De beoordeling wordt deels gedaan door jullie(het publiek en deelnemers) en door Pietje(lees: ik). Als alle drie rondes zijn geweest worden de winnaars bekend gemaakt. Per ronde zullen er drie winnaars zijn en er zullen drie all-round winnaars zijn(klassement). Succes! Vragen kun je natuurlijk altijd weer kwijt in het reactie topic. Bewerkt: 14 juli 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 6 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 (bewerkt) Stem ronde 1 is afgelopen, er kan niet meer gestemd worden. De resultaten zijn binnen en worden bekend gemaakt aan het einde van de wedstrijd. Bewerkt: 14 juli 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2014 (bewerkt) Stem ronde 2 is afgelopen, er kan niet meer gestemd worden. De resultaten zijn binnen en worden bekend gemaakt aan het einde van de wedstrijd. Bewerkt: 23 juli 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 22 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2014 (bewerkt) Stem ronde 3 is afgelopen, er kan niet meer gestemd worden. De resultaten zijn binnen en worden bekend gemaakt aan het einde van de wedstrijd. Bewerkt: 25 juli 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2014 (bewerkt) -- Bewerkt: 25 juli 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.