GTAKevin023 Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Hey, Ik denk dat meerdere mensen er ook last van hebben en ik irriteer me er echt soms aan. Niet landen op beide voeten als je spring. Je springt dan gewoon van een laag gebouwtje af maar dan is het net te hoog voor je speler. En wat doet ie dan? Hij flikkert als een lappenpop op de grond. Dit is iets waar ik me heel erg aan erger want in Singleplayer doet ie dat niet zo snel en in online wel. Wat ik me afvraag, kan je daar wat aan doen? Gr Kevin. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Volgens mij is daar niks aan te doen. Helaas. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Er valt inderdaad niks aan het probleem te doen. Het is er gewoon zo door Rockstar ingezet, en ik weet eerlijk gezegd ook niet of het bewust erin is gezet. Mijn tip: Spring niet van te hoge objecten af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.