Dexist Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 (bewerkt) Op YouTube staan genoeg filmpjes van parodieën en real-life filmpjes van GTA V. Nu kwam ik vandaag een parodie tegen die er toch uitsprong. Zapruder Pictures heeft een zeer mooie parodie op Grand Theft Auto V gemaakt. De special effects zijn hier en daar dan misschien iets minder maar desalniettemin vind ik het verder een erg geslaagde en mooie parodie! Daarom wou ik hem graag even met jullie delen! Bewerkt: 30 juni 2014 door Dexist Reageren
Niked Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Hier is ook het linkje van achter de schermen https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_262738683&feature=iv&src_vid=YThkirVXzoU&v=n8dUflecxlw Reageren
TheuNauz Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Mooi werk. Vooral het laag overvliegen met het vliegtuigje.. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Het is ze heel goed gelukt moet ik toegeven. Toch leuk om te zien hoeveel werk mensen in zulke projecten steken! Reageren
Votair Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Dat heeft zoiezo een paar dagen gekost. Maar wel respect dat mensen dit maken! Reageren
mekane Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 (bewerkt) wat is dat programma wat ze gebruiken ? EDIT weet het al Autodesk maya Bewerkt: 1 juli 2014 door mekane Reageren
Together Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Wat een fantastisch filmpje. Hier hebben ze zeker tijd in gestoken. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Mooi gedaan. Ik heb ook een paar van hun andere filmpjes gekeken, ook heel erg goed. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Ik vind 'm mooi. Netjes hoe ze dat maken. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Wauw, het is echt te gek. Hier is zeker heel erg veel tijd in gestoken, geen twijfel over mogelijk. Reageren
JJ-B Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 ziet er wel nice uit. ben benieuwd of er ook van andere steden zijn. Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Deze parodie is echt verschrikkelijk goed nagemaakt! Maar aangezien ze filmmakers zijn zullen ze ook wel de nodige resources tot hun beschikking hebben gehad. Reageren
Joriz Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Echt mooi gemaakt. Ze werken nu trouwens ook nog aan een Red Dead Redemption film. Aangezien alle Amerikaanse spaghetti westerns eigenlijk in Spanje zijn opgenomen zal het wel heel erg op grote western films gaan lijken Reageren
Dexist Geplaatst: 4 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Echt mooi gemaakt. Ze werken nu trouwens ook nog aan een Red Dead Redemption film. Aangezien alle Amerikaanse spaghetti westerns eigenlijk in Spanje zijn opgenomen zal het wel heel erg op grote western films gaan lijken Ze willen voor dit project ook nog eens een groter budget. De filmpjes zijn al erg mooi(niet alleen deze maar ook van andere games hebben ze wat gemaakt.) Met een groter budget zie ik het alleen maar mooier worden. Toch jammer dat Zapruder Pictures ondanks de mooie filmpjes nog relatief erg "klein" is op het grote YouTube. Al hebben ze wel een positieve boost gemaakt met het filmpje van GTA V Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.