Jump to content

[Logo] Radio programma

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Vanaf aanstaande vrijdag heb ik mijn eigen zomerprogramma bij de lokale radio. Dat programma staat geheel in het teken van muziek uit de 80's en 90's. Dat wou ik ook graag in het logo terug laten komen, alleen wil dat nog niet echt lukken. Ik had zelf het idee om de linkerhelft in 80's stijl te doen en de andere helft in 90's stijl. Heeft iemand hier een site/goede renders die een beetje in die stijl passen? Dus iets in de vorm van een cassettebandje of een hoofdtelefoon uit die tijd. Bij de 80's een beetje in de stijl van Vice City.

9Lt3xOw.png

Zoals je kan zien had ik al een beetje felle kleuren voor de 80's proberen te gebruiken, maar het lijkt dus nog niet ergens naar.

Geplaatst:

Ik heb je post even gelezen, en op basis daarvan een design gemaakt. Ik hoop dat je het mooi vind en ik kan het nog altijd aanpassen. Verder kun je op images.google zoeken op "Cassette tape" en "vintage headphones" om plaatjes van cassettebandjes en ouderwetse koptelefonen te vinden.

33kxbow.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...