Jump to content

Sinds de nieuwe update...


tjarda1999

Recommended Posts

Sinds de nieuwe update...

join ik online en dan is er niemand zit ik alleen in een

lobby hoe fix ik dit

greetz tjarda

Heb ik ook wel eens last van gehad, probeer eens je DNS instellingen op 8.8.8.8 (primair) en 8.8.4.4 (secundair) te zetten, heeft bij mij geholpen! :tu:

Valt mij op dat de voertuigen die je bij Pegasus besteld, dat je ze bij de legerbasis op moet halen sinds de nieuwe update....

Dat is inderdaad een nieuwe bug, om dit op te lossen rij je naar het politiebureau en kijk je in de richting waar normaal die Riot staat (dikke gevangenentranssporter), bel dan Pegasus op en bestel hem en als het goed is spawnt hij op het strand.

Bewerkt: door JustDoIt.
Link to comment
Delen op andere websites

Doen ze dat om tanktrollers tegen te gaan? Want niemand rijd toch van de legerbasis naar LS toe? :7

De kans is altijd aanwezig dat sommige mensen dit gaan doen maar het is nu minder verleidelijk en dat is een goede zet van Rockstar. Ook is het meer realistisch toch? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker realistischer. Want een tank hoort niet random op de straat te spawnen maar bij de legerbasis.

Maar weer OT:

Probeer je DNS te veranderen. Net zoals JustDoIt zei.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn liberator spawnde eerst op het strand, bij de volgende sessie spawnde mijn tank (te snel op toetsen gedrukt) bij de renbaan,

weer bij de volgende sessie spawnde de liberator bij het politieburo, ben ik er bijna springt de liberator ineens naar fort zancudo..

ik denk een foutje in het spel..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...