LethalMaximus73 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Je mag mij ook wel toevoegen, Ik heb een headset en mijn gamertag is LethalMaximus73 Als de datum bekend is, en ik kan doe ik graag mee. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 6 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 De topicstarter heeft duidelijk aangegeven dat hij de meeting op zijn manier wil organiseren. Raad geven mag natuurlijk altijd, maar je moet niet iemand iets tegen zijn wil opleggen. Aangezien er geen regels zijn omtrent meetings organiseren, enkel aanbevelingen, mag dit ook gewoon. Ik splits zometeen de onnodige posts af en verwacht deze ook niet meer te zien. Gelieve dit topic exclusief te gebruiken voor het organiseren van de meeting. Hier zien jullie het aub reageer alleen als je meedoet Reageren
TryX Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Je mag mij ook wel toevoegen, Ik heb een headset en mijn gamertag is LethalMaximus73 Als de datum bekend is, en ik kan doe ik graag mee. Same here! Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Zet mij er ook maar bij... WaXweazle1976 Met headset. Reageren
KineticVermin79 Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 ik kan gerust meehelpen gt is kineticvermin79 Reageren
maartenvdz Geplaatst: 30 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2014 ja ik ga berixhtje sturen Reageren
jefjean Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 zaterdag kan ik niet man ben ik naar dancevally. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 31 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Ja ik weet het dan ook nirt meer niet iedereen is okk echt actief hier Reageren
maartenvdz Geplaatst: 1 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 ik denk dat we m gaan aflassen want niemad doet mee geloof ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.