Jump to content

Help! gangs in mijn gebied

gammie_

Recommended Posts

hoi

ik heb bijna alles al groen met mijn gang aleen helemaal aan de andere kant van het eiland is het licht paars verder allemaal van mij dus ik denk bij CJ ze huis ff lkkr fietsen en ja woord zie ik allemaal die paarse gaste bij ze huis terwijl het mij gebied is donker groen ! en zitte ze gewoon me gangs neer te knallen hoe kan dat nou ik dacht dat ze juist dan er niet meer zijn??????????????? :angry: :(

Delen op andere websites

hoi

ik heb bijna alles al groen met mijn gang aleen helemaal aan de andere kant van het eiland is het licht paars verder allemaal van mij dus ik denk bij CJ ze huis ff lkkr fietsen en ja woord zie ik allemaal die paarse gaste bij ze huis terwijl het mij gebied is donker groen ! en zitte ze gewoon me gangs neer te knallen hoe kan dat nou ik dacht dat ze juist dan er niet meer zijn??????????????? :angry: :(

hey, :)

pas als je echt alles groen hebt zie je geen andere gang(leden) meer.

als jij die ''paarse gasten'' neer schiet, veroorzaak je dan een gangwar?

zoja: dan verhoog je je influence, lijkt me sterk aangezien je aangeeft dat het al donker groen is maarja.

zonee: dan weet ik het ook niet :(

greetz jowx :)

Delen op andere websites

als er staat dat er een gang je gebied aanvalt ga je er naartoe en knal je ze af en voila het gebied is (terug) van jou

edit:exact 1 minuut telaat

Bewerkt: door pokearno
Delen op andere websites

Volgens mij kan het niet meer aangevallen worden als het donkergroen is, maar die "paarse gaste" lopen wel rond in je buurt en schieten soms wat gangmembers van jou af. Ze hoeven dan niet bezig te zijn met een gangwar (voor gebied), dan staat er van "you're hood is under attack" maar ik denk dat het gewoon gangs zijn die nog rondlopen want die lopen er altijd wel ook als je alles groen hebt..,

Delen op andere websites

Als je alle gebieden in heel spel groen hebt zie je geen gangs meer maar als je bv alle paarse hebt veroverd heb je geen last van Ballas meer of alle gelen veroveren en geen last van Vagos meer.

Delen op andere websites

Volgens mij kan  het niet meer aangevallen worden als het donkergroen is, maar die "paarse gaste" lopen wel rond in je buurt en schieten soms wat gangmembers van jou af. Ze hoeven dan niet bezig te zijn met een gangwar (voor gebied), dan staat er van "you're hood is under attack" maar ik denk dat het gewoon gangs zijn die nog rondlopen want die lopen er altijd wel ook als je alles groen hebt..,

het meeste wat je zegt klopt wel, behalve het laatste.

als je alle gebieden(100% gebieden) hebt dan kom je geen andere gangs meer tegen. :)

jowx

Edit: Chaos-power was me 28 seconden voor :)

Bewerkt: door jowx
Delen op andere websites

Volgens mij kan  het niet meer aangevallen worden als het donkergroen is, maar die "paarse gaste" lopen wel rond in je buurt en schieten soms wat gangmembers van jou af. Ze hoeven dan niet bezig te zijn met een gangwar (voor gebied), dan staat er van "you're hood is under attack" maar ik denk dat het gewoon gangs zijn die nog rondlopen want die lopen er altijd wel ook als je alles groen hebt..,

het meeste wat je zegt klopt wel, behalve het laatste.

als je alle gebieden(100% gebieden) hebt dan kom je geen andere gangs meer tegen. :)

jowx

Edit: Chaos-power was me 28 seconden voor :)

Hey dit klopt niet want ik heb 100.00% alle gebieden, en ik word nog steeds aangevallen. gwoon als ik rondrijd of als er staat : our hood is under attack.

Delen op andere websites

Maar dan kom je nog wel gangs tegen in San Fierro maar die doen niets tegen je.

De gangs van SF vallen je alleen maar aan als je daar zit. En met LS is dat juist hetzelfde. Ik wordt ook nooit aangevallen in SF omdat ik bijna altijd in LS of LV zit.

Het zou misschien wel eens heel toevallig kunnen gebeuren dat je aangevallen wordt in SF en je zit in LS hoor.

Delen op andere websites

Ik heb ook wel eens dat ik mijn gangmembers zie in gebieden die nog niet van mij waren...(nu niet meer want alles is nu van mij en ik zie geen andere kleur meer op de kaart) :lol:

maar dit probleem van gangmembers van andere gangs in je eigen (kleur)gebied?Ik weet het niet, maar dat zal wel een bug zijn of zoiets. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...