Jump to content

Help! gangs in mijn gebied

gammie_

Recommended Posts

Ik heb zinds vandaag echt alle gebieden van mij en ik zie ze niet meer die ballas of die andere gasten hehe eindelijk weer net als vroeger met CJ naar de sprotschool rijden zonder enkel gevaar! :D

Delen op andere websites

je hebt alle gebieden wel maar er zijn nog wel ballas alleen ze hebben geen gebieden meer

Dat kan dus niet....als je de Ballas van de kaart hebt geveegd, zijn ze weg....echt WEG :rolleyes: , tenminste bij mij wel.......heb jij een ander spel dan?.....Ik heb GTA San Andreas.

sorry dat ik zo sarcastisch ben hoor, maar als je nog ballas ziet, is het omdat er minstens nog 1 gebied is waar hun vertoefen, en anders is dat een bug.

hou ons in elk geval op de hoogte, zodat er iets mee gedaan kan worden. :rolleyes:

Delen op andere websites

Post anders een kaart, kunnen we kijken of echt alles groen is bij jou. ;)

Geloof me: Ik heb San andreas 100% uitgespeeld, en als ik in mijn status bekijk heb ik alle 54 gebieden verovert en staat dat ik 100% heb qua gebieden.

EN IK LIEG NOOIT!!!!!.....laat dat even duidelijk zijn....ik vergis mij wel eens, maar niet hierover. :D

hou ons op de hoogte en bedankt voor jullie reactie

Keep up the good work. :D

Delen op andere websites

Volgens mij kan  het niet meer aangevallen worden als het donkergroen is, maar die "paarse gaste" lopen wel rond in je buurt en schieten soms wat gangmembers van jou af. Ze hoeven dan niet bezig te zijn met een gangwar (voor gebied), dan staat er van "you're hood is under attack" maar ik denk dat het gewoon gangs zijn die nog rondlopen want die lopen er altijd wel ook als je alles groen hebt..,

het meeste wat je zegt klopt wel, behalve het laatste.

als je alle gebieden(100% gebieden) hebt dan kom je geen andere gangs meer tegen. :)

jowx

Edit: Chaos-power was me 28 seconden voor :)

Hey dit klopt niet want ik heb 100.00% alle gebieden, en ik word nog steeds aangevallen. gwoon als ik rondrijd of als er staat : our hood is under attack.

zoals je hierboven misschien al kunt lezen klopt dit dus wel ;)

of jij moet een bug hebben, of niet 100.00% gebieden :rolleyes:

@ Hanff: denk om je hart :lol:

Greetz jowx

Bewerkt: door jowx
Delen op andere websites

dan zal het wel een bug zijn, want ik heb ècht 100 procent, en er loopt geen ene vagos meer rond in heel san andreas, behalve als ik aangevallen word.das vooral kut als ik in san fierro of las venturas ben, want dan moet ik helemaal terug... :angry: :angry: :( :angry: . maar toch: :gtasign:

Delen op andere websites

dan zal het wel een bug zijn, want ik heb ècht 100 procent, en er loopt geen ene vagos meer rond in heel san andreas, behalve als ik aangevallen word.das vooral kut als ik in san fierro of las venturas ben, want dan moet ik helemaal terug... :angry:  :angry:  :(  :angry: .  maar toch: :gtasign:

Maar zoals Need my Speed al zei: Post is een kaart van je gebieden. Je hebt nl. soms hele kleine gebiedjes die je snel over het hoofd ziet. En staat bij je stats bij Gang Territories 100%?

Als je 100% gebieden hebt dan zal het idd wel een bug zijn.

Edit: Ik lees net je bericht opnieuw en zie al dat er 100% staat bij je stats. Sorry :unsure: .

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

dan zal het wel een bug zijn, want ik heb ècht 100 procent, en er loopt geen ene vagos meer rond in heel san andreas, behalve als ik aangevallen word.das vooral kut als ik in san fierro of las venturas ben, want dan moet ik helemaal terug... :angry:  :angry:  :(  :angry: .  maar toch: :gtasign:

Je kunt als je weer aangevallen wordt, gewoon naar de dichstbijzijnde save-house gaan en saven, dan zul je zien dat dat gebied niet meer aangevallen wordt......scheelt je ver rijden en schieten enzo :D

Maar het is wel raar, zelfs toen ik nog 1 gebied niet had verovert, kreeg ik al weken geen bericht dat ik aangevallen werd. :( (real life weken dus, en ik speel SA minstens 5 á 6 uur per dag sinds ik hem kocht op 29 okt. 2004.)

Bewerkt: door hanff
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...