BoerTijger Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 JAAAAAAAA EN NU NOG ARGENTINIE EN COSTA RICA ER UIT EN WE HEBBEN FEESTJE MET DE ZUIDERBUREN!!!!!!! Reageren
thebig Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Hoe lang geleden is dat wel niet? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Nog geleden van 1986 voor ons, ons epische jaar. Op naar Argentinië en Costa Rica! Beide matchen zijn immens spannend geweest ook nog. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Als dit gebeurt, dan vrees ik voor het bestaan van het forum Reageren
thebig Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Hoe lang geleden is dat wel niet? Het juiste antwoord was niet. België en Nederland hebben nog nooit samen de kwartfinale gespeeld Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 (bewerkt) En dan nog een land met geel,rood en zwart (of eentje met rood, wit en blauw). Zolang die zuid-amerikaanse landen er maar uit gewerkt worden (daar kan ik geen winnaarsfeest vieren ) WAAR IS MEGAPILOT???!! MP viert nu feest buiten het forum >.< Bewerkt: 1 juli 2014 door NicolaB Reageren
thebig Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 WAAR IS MEGAPILOT???!! Hij is het laatst gesignaleerd aan de Belgische grens, terwijl hij riep: 'Waar zijn die haters? Waar zijn ze?!' Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Klik hier De laatste wedstrijd, 2012, heeft Nederland verloren met 4-2. Oh Oh... Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 (bewerkt) Klik hier De laatste wedstrijd, 2012, heeft Nederland verloren met 4-2. Oh Oh... Won Nederland Uberhaupt in 2012? Dat vind ik dus zo leuk aan voetbal eh... geen een wedstrijd is hetzelfde. Favorieten worden eruit gespeeld en een random land wordt kampioen en de andere keer wint de favoriet XD Bewerkt: 1 juli 2014 door NicolaB Reageren
Niked Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 (bewerkt) MP is naar Nederland ze wat gaan uitmaken Noorderburen maak jullie maar klaar tenminste als jullie winnen van costa Rica Algarije zijn we natuurlijk vergeten Bewerkt: 1 juli 2014 door skullz-000 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Noorderburen maak jullie maar klaar tenminste als jullie winnen van costa Rica Zeg dat nou niet Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 HIER BEN IK Hierbij de request van een wedstrijdanalyse door MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.