Dutchy3010 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 MEGAPILOT KOM ER MAAR IN!! Na-apert!!!!!!!!!!!!! Als dit gebeurt, dan vrees ik voor het bestaan van het forum Als Nederland tegen Belgie speelt, zet ik een IP ban op alle .be IP-adressen. :klap: Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Als Nederland tegen Belgie speelt, zet ik een IP ban op alle .be IP-adressen. :klap: Boeien, dan zijn wij toch allemaal buiten aan het feesten op de aankomende overwinning! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Deze leken me wel toepasselijk Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Als Nederland tegen Belgie speelt, zet ik een IP ban op alle .be IP-adressen. :klap: Boeien, dan zijn wij toch allemaal buiten aan het feesten op de aankomende overwinning! 3 dagen van tevoren al? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Feestje! Alhoewel: België ligt er al weer bijna uit Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 1 troost, Nederland heeft ook achter gestaan en heeft toch nog gewonnen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 1 troost, Nederland heeft ook achter gestaan en heeft toch nog gewonnen. Ik denk niet dat België nog doorgaat.. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Belgie ligt er al uit Ja dat was mijn geniale grap, leuk hè? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.