Jump to content

Help


jefjean

Recommended Posts

Sins de laaste update kom ik niet meer online. Hij blijft maar laden met een wit rondje ernaast. Ik heb hem al een x verwijderd en opnieuwe gedownload en ik heb mijn dns server al aangepast naar 8888 8844 en nog doet hij niks word er gek van weet iemand mischien de oplossing alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb net mijn xbox gereset en werkte niet nu heb ik heel gta verwijderd en op nieuw geinstaleerd + alle updates gedaan en nog blijf die zegen loading gta online pffff word er gek van.

Link to comment
Delen op andere websites

Tussen de 5 en 15 min maar normaal zegt die rechts onderin joining hta online met een gele rondje en bijb mij zegt die loasing gta online net een wit rondje maar offline lukt wel gewoon word er gek van:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ow ik las op internet dat je social club moet unlinken dus ik deed dat en hij doet het hehehe schijnt dat hij dan niet kan verbinden met social club dus blijft die hanhen. Nu maae hopen dat die het blijft doen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...