jefjean Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Sins de laaste update kom ik niet meer online. Hij blijft maar laden met een wit rondje ernaast. Ik heb hem al een x verwijderd en opnieuwe gedownload en ik heb mijn dns server al aangepast naar 8888 8844 en nog doet hij niks word er gek van weet iemand mischien de oplossing alvast bedankt! Reageren
super_senne Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Misschien moet je proberen. Eerst de story te laden werkt zowel op xbox als op psn Reageren
jefjean Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Ja heb ik al gedaan hij laat de story gewoon als ik dan online wil blijft die in de wolken. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Klinkt misschien lullig maar een simpele reboot van je PS3/XBOX kan al voldoende zijn. En anders kun je de update uit het spel verwijderen, zodat je weer speelt met 1.14 Reageren
jefjean Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Ja ik heb net mijn xbox gereset en werkte niet nu heb ik heel gta verwijderd en op nieuw geinstaleerd + alle updates gedaan en nog blijf die zegen loading gta online pffff word er gek van. Reageren
Together Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Heb je je DNS al veranderd? Primair: 8.8.8.8 Secundair: 8.8.4.4 Als ik me niet vergis . Reageren
jefjean Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Ja staat in me eerste berigt naar ik ging net story mode toen joinde ik iemand die in een missie lobby zat en nu doet die het wel dus yess Reageren
jefjean Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Ja hoor en hij doet het weer niet pfffgisteren 2 uur online gespeeld en nu ga ik weer kijken en hij doet het weer nii Reageren
jefjean Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Tussen de 5 en 15 min maar normaal zegt die rechts onderin joining hta online met een gele rondje en bijb mij zegt die loasing gta online net een wit rondje maar offline lukt wel gewoon word er gek van:( Reageren
jefjean Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Ow ik las op internet dat je social club moet unlinken dus ik deed dat en hij doet het hehehe schijnt dat hij dan niet kan verbinden met social club dus blijft die hanhen. Nu maae hopen dat die het blijft doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.