ole23 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Hallo forumleden. Sorry voor de wat vaage topic titel Maar ik zou niet weten hoe ik het anders kan noemen. Maar nu even to the point. Ik maak heel af en toe Een race en als ik dat doe dan moet ik steeds zo de race uitstippelen om steeds weer op het zelfde punt te kommen waar je ook van start gaat. Maar ik zie ook in sommige races dat je ook op een ander punt kan finishen. Bijvoorbeeld in de race art tot art. om maar een voorbeeld te noemen maar hoe doe je dat? Is dat gewoon een kwestie van een paar instellingen veranderen ofzo? Of is het meer dan alleen dat. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze vraag. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 De laatste checkpoint die je neer zet, wordt automatisch je finish. Dit betekent dat je niet per se bij je start hoeft uit te komen Reageren
ole23 Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Oh dat wist ik niet.oké weer wat geleerd vandaag. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Zo heb ik een race die maar 1 checkpoint heeft. De racers moeten dan zelf de snelste weg naar de finish vinden In ieder geval, succes met je races! Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 En rondje uitstippelen doe je voor een lap race, Wat jij wilt maken is en point to point race. Van a naar b. Dus probeer even het race type op point to point te zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.