Jump to content

Wat ga je als eerste doen na de installatie van GTA V voor PC?


Dutchy3010

  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat ga je als eerste doen in GTA V pc versie?

    • Mooi voertuig jatten en van het uitzicht genieten
      11
    • Storyline uitspelen, want dat ben ik als GTA-fan aan mijn stand verplicht.
      6
    • Zoveel mogelijk mensen afknallen en kijken hoe lang ik het uithoud voor de politie me oppakt.
      3
    • Een mooie dame opzoeken en die (mee) laten rijden.
      0
    • Beesten zoeken en doden, wel uitkijken voor de Mountain Lion!
      0
    • Op zoek naar alle bekende plekken uit GTA SA, zoals Grove Street.
      4
    • GTA SP? Wat is dat? Ik ga gelijk door naar GTA Online (als de servers niet crashen).
      2
    • Zo snel mogelijk sociaal doen met vrienden. Tijdelijk is mijn enige sociale activteit in GTA V natuurlijk! Mijn IRL maatjes wachten maar.
      0
    • Winkels overvallen natuurlijk, stoere gozert dat ik ben
      1
    • Gelijk modden als dat mogelijk is.
      11
    • Iets anders wat ik jullie graag in de reacties vertel...
      6


Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Niked

    4

  • Dexist

    2

  • Dutchy3010

    2

  • Crypteq

    1

Het spel installeren.

Na de aankoop installeren anders heb je er niet veel aan ...

:duh:

Ik had verwacht dat jullie slim genoeg waren om het doel en de strekking van het topic te begrijpen. Maar speciaal voor jullie de titel van de poll en de topictitel aangepast. :tu:

Oh, en de vraag die er wel stond was "Wat ga je als eerste doen in GTA V pc versie?", dus die kan je niet beantwoorden met "installeren". ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel installeren.

Na de aankoop installeren anders heb je er niet veel aan ...

duh.gif

Ik had verwacht dat jullie slim genoeg waren om het doel en de strekking van het topic te begrijpen. Maar speciaal voor jullie de titel van de poll en de topictitel aangepast. :tu:

Oh, en de vraag die er wel stond was "Wat ga je als eerste doen in GTA V pc versie?", dus die kan je niet beantwoorden met "installeren". knipoog.gif

:puh:

in dat geval ga ik eerst zorgen voor wat mooie snapmaticje's :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals altijd bij een nieuwe GTA: gelijk de eerste bak jatten die je tegen komt en een lekker stuk rijden. Eens kijken of ik duidelijke verschillen zie met de console-versie. Daarna gaan we natuurlijk modden!

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Vermoedelijk eerst enkele (introductie)missies doen, maar de storyline heeft voor mij niet de prioriteit. Waarschijnlijk ga ik die (net zoals in IV) mondjesmaat voltooien en ben ik de meeste tijd bezig met rondrijden, de wereld ontdekken en zijmissies doen. Grotendeels de map verkennen dus, en daar valt het genieten van het uitzicht, het opzoeken van bekende plekjes en het jagen op wild onder. :Y 'k Heb er nu al zin in! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...