Jump to content

Wat ga je als eerste doen na de installatie van GTA V voor PC?

44 leden hebben gestemd

1. 1. Wat ga je als eerste doen in GTA V pc versie?

• Mooi voertuig jatten en van het uitzicht genieten
      11
    • Storyline uitspelen, want dat ben ik als GTA-fan aan mijn stand verplicht.
      6
    • Zoveel mogelijk mensen afknallen en kijken hoe lang ik het uithoud voor de politie me oppakt.
      3
    • Een mooie dame opzoeken en die (mee) laten rijden.
      0
    • Beesten zoeken en doden, wel uitkijken voor de Mountain Lion!
      0
    • Op zoek naar alle bekende plekken uit GTA SA, zoals Grove Street.
      4
    • GTA SP? Wat is dat? Ik ga gelijk door naar GTA Online (als de servers niet crashen).
      2
    • Zo snel mogelijk sociaal doen met vrienden. Tijdelijk is mijn enige sociale activteit in GTA V natuurlijk! Mijn IRL maatjes wachten maar.
      0
    • Winkels overvallen natuurlijk, stoere gozert dat ik ben
      1
    • Gelijk modden als dat mogelijk is.
      11
    • Iets anders wat ik jullie graag in de reacties vertel...
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga kijken of je GTA4 mods ook kunt laten werken in 5 of dat ze hetzelfde zijn geschreven. Als je mods op de oude vertrouwde manier kunt schrijven, komen er al meteen 10000 goeie mods! :)

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Niked

4

• Dexist

2

• Dutchy3010

2

• Crypteq

1

Geplaatst:

Ik ga waarschijnlijk tegen dan een PC hebben die het aankan! :D Bij mij is de eerste optie zwaar van toepassing, ik rijd enkele uren rond alvorens ik missies doe ofzo..:$

Geplaatst:

Ik ga wachten op een mod van 100% savegame :)

Zelf uitspelen is toch veel leuker?

Heb ik al gedaan op de ps3 :) en gelukkig kan je op d eps4 verder met je ps3 status en rang enzo :)

Geplaatst:

Zien hoe ver ik de grafische instellingen naar boven kan krikken. :puh:

Haha, daar zal ik na de introductie waarschijnlijk ook aan zitten prutsen, want die instellingen staan nooit goed. :puh:

Als het grafisch allemaal in orde is ga ik denk ik een stukje rijden en een vliegtuig zoeken om een stukje te vliegen. Vrij snel daarna zal de storyline aan bod komen. :Y

Geplaatst:

Ik ben bang dat ik me ook ga vergapen aan de graphics van het spel. Al betwijfel ik of mijn huidige computer het 100% op aller hoogste graphics aankan.

Ben ook zeker benieuwd of we GTA Online dan met 32 of 64 spelers kunnen doen zodat de online wereld nog voller wordt :)

Geplaatst:

Ik ben bang dat ik me ook ga vergapen aan de graphics van het spel. Al betwijfel ik of mijn huidige computer het 100% op aller hoogste graphics aankan.

Ben ook zeker benieuwd of we GTA Online dan met 32 of 64 spelers kunnen doen zodat de online wereld nog voller wordt :)

Voor de graphics alleen al heb je een goede PC nodig, en als daar extra spelers bij komen in GTA:Online, dan heb je al helemaal een geweldige PC nodig :puh:

Bereid je voor op laggs :7

Geplaatst:

Settings op ultra gooien. Beetje verder komen in sp en dan gelijk met vrienden in online kloten. Ik heb mn account nog van me ps3 :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb geen PC. :cry: Maar als ik er een had zou ik meteen gaan modden natuurlijk. :) De singleplayer ken ik al omdat ik de game al voor de PS3 heb.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ben ook zeker benieuwd of we GTA Online dan met 32 of 64 spelers kunnen doen zodat de online wereld nog voller wordt smile3.gif

dan man van game mania zei (het is nog niet zeker) maar dat er hoogst waarschijnlijk 32 man in gaan komen de session imv 16 man
Geplaatst:

Ik denk dat ik lekker GTA V voor de PS4 gaat kopen, en dan ga ik lekker van de wereld genieten met prachtige Graphics en dan ga ik gelijk maar de storyline uitspelen, en dan online een beetje gaan kloten.

Ik verwacht dat het voor 32 players is, omdat de PC, Xbox One en de PS4 sterker zijn dan de PS3 en de Xbox One.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...