GTA_Michael Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Hey, sinds een paar uur heb ik dit probleem dat weg is als ik mijn PC opnieuw opstart maar wederom na een paar uur opnieuw terug komt.. Weet iemand een eventuele oplossing hiervoor? Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Misschien de browser-instellingen resetten. Is dit probleem alleen op deze pagina, of ook op andere pagina's/sites? Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Misschien de browser-instellingen resetten. Is dit probleem alleen op deze pagina, of ook op andere pagina's/sites? Met Internet Explorer had ik er geen last van totdat ik een video ging kijken. Toen gebeurde het alleen in het videoscherm. Browser waar het overal op gebeurd is Chrome. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Je kunt is proberen de browserinstellingen te herstellen. Verder kun je kijken of je over de nieuwste versie van Chrome (volgens mij v35.0) beschikt. Anders zou ik het zo even niet weten helaas. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 (bewerkt) Je kunt is proberen de browserinstellingen te herstellen. Verder kun je kijken of je over de nieuwste versie van Chrome (volgens mij v35.0) beschikt. Anders zou ik het zo even niet weten helaas. Het ligt niet aan Chrome aangezien hij het ook in Internet Explorer doet. Maar dan alleen in het video gedeelte. Bewerkt: 2 juli 2014 door GTA_Michael Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Flash Player updaten en evt. laatste driver voor je videokaart misschien downloaden? Misschien dat iemand anders nog wel wat weet. Reageren
Crypteq Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Het lijkt dat er iets mis gaat met de hardwareacceleratie in de browser(s). Probeer eens de hardwareacceleratie in je browser uit te schakelen en kijkt of dit helpt. Wanneer dat het verholpen heeft, probeer dan eens de driver van je videokaart/integraded graphics eens te update en dan de hardwareacceleratie weer inschakelen. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Nieuwste drivers zijn al geinstalleerd. (GTX 760 2GB) En het gebeurd inderdaad alleen in de browsers. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Sorry voor de dubbelpost maar heb er na een windows update geen last meer van gehad. Ik bump dit topic als ik het probleem wederom terugkeert Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Sorry voor de dubbelpost maar heb er na een windows update geen last meer van gehad. Ik bump dit topic als ik het probleem wederom terugkeert Okay, mooi dat het probleem opgelost lijkt te zijn. De oplossing kan soms ook zo simpel zijn. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 6 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Het gebeurd nog steeds, flash player uitschakelen helpt niet.. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Niemand een eventuele oplossing hiervoor? EDIT: Heb mn driver opnieuw geinstalleerd. Hoop dat het hiermee opgelost is Bewerkt: 9 juli 2014 door GTA_Michael Reageren
dionkoffie Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Heb ik soms ook wel eens, gewoon negeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.