Dippie Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 (bewerkt) Ik wil graag een kwalitatief goede headset aanschaffen, welke ik op de computer en Playstation 3 aan kan sluiten. Ik heb nul ervaring met headsets, maar wil wel meteen een kwalitatief uitstekende headset hebben. Waarom? Omdat ik dan niet na een jaar een nieuwe hoef te kopen of na een jaar moet zeuren om het slechte geluid wat hij dan produceert. Wie kan en wil mij helpen met een goede headset? Mijn budget is maximaal €150,-. Groet, Dippie EDIT: Uiteraard moet in de titel 'goede' staan ipv 'goed'. Bewerkt: 3 juli 2014 door Dippie Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Sinds kort heb ik hier nu de Razer Kraken 7.1. Deze heeft een USB-kabel, dus kan op PS3 en PC/laptop. Prijs was rond de €100,-. Ik vind het zelf een erg goede en mooie headset. Goed geluid, zit goed om je oor, niet zwaar of drukkend. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 (bewerkt) Ik heb zelf de Turtle Beach PX22 die compatibel is voor de Xbox 360, Playstation 3 en Computer, je kunt het geluid harder en zachter zetten, de bass, trebles en het geluid van de mensen die spreken. De headset kostte destijds zo'n 60 euro en zal nu wel weer omlaag zijn gezakt. Aangezien jouw budget hoger ligt dan deze 'budget' headset (wat echt kwalitatief beter is dan alle andere headsets in deze prijscategorie) heb ik hier een linkje geplaatst naar de site van Turtlebeach en dan gefilterd op PS3/PS4 http://www.turtlebeach.com/products/headsets/ps3+ps4 (kleine edit moest px22 zijn niet 21) Bewerkt: 3 juli 2014 door JustDoIt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 (bewerkt) Sinds kort heb ik hier nu de Razer Kraken 7.1. Deze heeft een USB-kabel, dus kan op PS3 en PC/laptop. Prijs was rond de ¤100,-. Ik vind het zelf een erg goede en mooie headset. Goed geluid, zit goed om je oor, niet zwaar of drukkend. De kraken 7.1 Is inderdaad een fantastische Headset. Hij heeft alleen het probleem dat hij niet altijd bij iedereen goed werkt. Moest nogal veel rondspelen met de instellingen om hem aan de praat te krijgen. Hij werkt alleen niet voor ps3 via de USB port. (Ps4 werkt wel). EDIt: @Hieronder Okay, Zal ik eens even naar kijken, dankje. Bewerkt: 3 juli 2014 door Rinaldootje Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Sinds kort heb ik hier nu de Razer Kraken 7.1. Deze heeft een USB-kabel, dus kan op PS3 en PC/laptop. Prijs was rond de €100,-. Ik vind het zelf een erg goede en mooie headset. Goed geluid, zit goed om je oor, niet zwaar of drukkend. De kraken 7.1 Is inderdaad een fantastische Headset. Hij heeft alleen het probleem dat hij niet altijd bij iedereen goed werkt. Moest nogal veel rondspelen met de instellingen om hem aan de praat te krijgen. Hij werkt alleen niet voor ps3 via de USB port. (Ps4 werkt wel). Werkt uitstekend via de USB op de Playstation 3. Moet je alleen even configureren bij de randapparatuur-instellingen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Ik heb zelf de Turtle Beach PX22 die compatibel is voor de Xbox 360, Playstation 3 en Computer, je kunt het geluid harder en zachter zetten, de bass, trebles en het geluid van de mensen die spreken. De headset kostte destijds zo'n 60 euro en zal nu wel weer omlaag zijn gezakt. Aangezien jouw budget hoger ligt dan deze 'budget' headset (wat echt kwalitatief beter is dan alle andere headsets in deze prijscategorie) heb ik hier een linkje geplaatst naar de site van Turtlebeach en dan gefilterd op PS3/PS4 http://www.turtlebea...eadsets/ps3 ps4 (kleine edit moest px22 zijn niet 21) Turtle beach en kwaliteit, ik had de PX5 en de mic klonk als poep en het geluid kraakte na 1 week al, al klonk het wel goed voor die ene week, terug gestuurd en geld terug gekregen, wat een rommel. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Ik heb zelf de Turtle Beach PX22 die compatibel is voor de Xbox 360, Playstation 3 en Computer, je kunt het geluid harder en zachter zetten, de bass, trebles en het geluid van de mensen die spreken. De headset kostte destijds zo'n 60 euro en zal nu wel weer omlaag zijn gezakt. Aangezien jouw budget hoger ligt dan deze 'budget' headset (wat echt kwalitatief beter is dan alle andere headsets in deze prijscategorie) heb ik hier een linkje geplaatst naar de site van Turtlebeach en dan gefilterd op PS3/PS4 http://www.turtlebea...eadsets/ps3 ps4 (kleine edit moest px22 zijn niet 21) Turtle beach en kwaliteit, ik had de PX5 en de mic klonk als poep en het geluid kraakte na 1 week al, al klonk het wel goed voor die ene week, terug gestuurd en geld terug gekregen, wat een rommel. Dan denk ik dat er bij jou helaas iets mis is gegaan want bij mij klinkt het geluid best zuiver en over het kraken, ik denk dat je je de kabels niet goed in dat kastje hebt gestoken. Ik heb echt geen problemen met de headset van Turtle Beach (ben nogal kritisch als ik iets koop), ook mijn vrienden hebben nergens last van. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Dan denk ik dat er bij jou helaas iets mis is gegaan want bij mij klinkt het geluid best zuiver en over het kraken, ik denk dat je je de kabels niet goed in dat kastje hebt gestoken. Ik heb echt geen problemen met de headset van Turtle Beach (ben nogal kritisch als ik iets koop), ook mijn vrienden hebben nergens last van. Als de stekkers er niet goed in zaten, dan zullen ze echt geen geld terug storten Dat is het laatste wat een winkel of bedrijf zal doen, en vooral als het om een bedrag van bijna 200 euro gaat. Het komt nog wel, geloof mij en het internet maar, of de jouwe is toevallig op een woensdag gemaakt en overleeft het eerste jaar. De rest lijken wel een maandag morgen of vrijdag middag producten, want niet alleen het kraken is een probleem, maar ook de bekabeling en volume knop geven veel klachten. Maargoed, voor de topic starter, blijf bij Turtle beach weg, of je wilt om het half jaar een nieuwe kopen, Logitech geeft meestal minder goed geluid maar zal wel veel langer meegaan is mijn ervaring. Reageren
Michael Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ik heb zelf bijna nooit problemen gehad met de Turtle Beach, ik heb namelijk de Turtle Beach P11. Naast dat het draad enorm groot is, en dat als je niet voorzichtig bent met het draad dat hij snel kapot gaat, heb ik zelf persoonlijk veel goede ervaringen. Reageren
Dippie Geplaatst: 4 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ondertussen ben ik toch wat gaan zoeken naar een headset. Mijn oog viel op de Sound Blaster Tactic3D Omega headset. Hij heeft een hoog prijsje (binnen m'n budget), maar de recenties zijn goed over het apparaat. Is dit een aanrader, of toch niet? Overigens is Turtle Beach vs Logitech net zoiets als BMW vs Toyota. De één vind een Toyota troep en zweert dat die binnen de kortste keren stuk gaat, de ander is juist voor Toyota omdat diegene BMW een slecht merk vindt... Reageren
Dexist Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ondertussen ben ik toch wat gaan zoeken naar een headset. Mijn oog viel op de Sound Blaster Tactic3D Omega headset. Hij heeft een hoog prijsje (binnen m'n budget), maar de recenties zijn goed over het apparaat. Is dit een aanrader, of toch niet? Overigens is Turtle Beach vs Logitech net zoiets als BMW vs Toyota. De één vind een Toyota troep en zweert dat die binnen de kortste keren stuk gaat, de ander is juist voor Toyota omdat diegene BMW een slecht merk vindt... Ik heb ook een SoundBlaster Tactic, wel een andere versie: Alpha: http://tweakers.net/pricewatch/269692/creative-soundblaster-tactic3d-alpha.html Maar ik ben eer zeer tevreden mee. Goed geluid duidelijke microfoon voor die prijs(35 euro). Ik verwacht dus dat de Omega dus nog stukken beter is! Reageren
Sublime Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 (bewerkt) Ik heb deze besteld: http://tweakers.net/pricewatch/375543/audio-technica-ath-m50x-(zwart).html Best veel bekende Youtubers waren hier wel over te spreken. Alle nadelen die ze opnoemden zijn in de m50x (de nieuwere versie) opgelost. Maarja dit is dus niet echt een headset maar een koptelefoon Bewerkt: 4 juli 2014 door Sublime Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.