hey800 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Hallo allemaal, Ik heb een vraagje: welke dingen van de nieuwe dlc (independence dlc) gaan weg na dat r* de dlc heeft weggehaald? Dit zou ik graag even willen weten omdat ik dan die dingen die weggaan even moet kopen. Alvast bedankt! Reageren
TrueSkum Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Wat ik weet is dat het ''Vuurwerkkannon'' sowieso weg gaat. Reageren
mert17 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 ja die vuurwerkkanon en die shotgun geweer heb ik nog niet want ik heb geen geld Reageren
Gastoeter Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 (bewerkt) De kleding die je dit weekend koopt zul je houden, dit geldt ook voor maskers. Wapens zullen na dit weekend uit je inventory gaan zodra je kogels op zijn, voorraadje inslaan dus. Ook de voertuigen zul je gewoon kunnen blijven gebruiken nadat je ze hebt gekocht. Vuurwerk zal ook uit de verkoop gaan. Bewerkt: 4 juli 2014 door Gastoeter Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 ja die vuurwerkkanon en die shotgun geweer heb ik nog niet want ik heb geen geld Je had toch zoveel miljoen/miljard? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 ja die vuurwerkkanon en die shotgun geweer heb ik nog niet want ik heb geen geld Je had toch zoveel miljoen/miljard? Waarom ben je een discussie aan het provoceren? On topic: Alleen het vuurwerk zal gaan verdwijnen Reageren
Michael Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 [...] Wapens zullen na dit weekend uit je inventory gaan zodra je kogels op zijn, voorraadje inslaan dus. Wait what? Waar heb jij dat gehoord? Ik heb namelijk gehoord dat de Rocket Launcher en het vuurwerk in half juli weggaat. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 [...] Wapens zullen na dit weekend uit je inventory gaan zodra je kogels op zijn, voorraadje inslaan dus. Wait what? Waar heb jij dat gehoord? Ik heb namelijk gehoord dat de Rocket Launcher en het vuurwerk in half juli weggaat. Rockstar Support: Klik Reageren
Michael Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 You will be able to use any Fireworks or Firework Launcher ammo still in your Inventory after the expiration date, but you will not be able to purchase any additional Fireworks or Firework Launcher ammo after that date. The Firework Launcher will remain in your Inventory but you will not be able to select it once you have run out of ammo.All other items purchased during the DLC will remain available on your character. Er staat nergens dat de Musket zal verdwijnen nadat deze update verdwijnt. Er staat letterlijk in deze quote dat de vuurwerk, en de vuurwerk launcher na de update nog steeds in je inventory zit, maar dat als deze op is met ammo niet meer mogelijk is om deze te gebruiken. Alle andere wapens en kleding zal dus nog steeds mogelijk zijn om te gebruiken na de update. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Alles wat niet aangeschaft is verdwijnt. Het vuurwerk word sowieso na een tijdje verwijdert Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 ja die vuurwerkkanon en die shotgun geweer heb ik nog niet want ik heb geen geld Je had toch zoveel miljoen/miljard? Waarom ben je een discussie aan het provoceren? On topic: Alleen het vuurwerk zal gaan verdwijnen Hij begint toch met onzin verspreiden?Vind het wel jammer dat die shotgun zal verdwijnen. Heb hem perongeluk gekocht en zeer veel spijt van gekregen. Hoop dat iedereen hun 60.000 zal terugkrijgen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Als iedereen zijn 60.000$ terug zou krijgen, dan hadden ze het net zo goed gratis kunnen maken. Ik denk niet dat dat zal gebeuren Reageren
hey800 Geplaatst: 4 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 dus de nieuwe maskers die blijven en de vuurwerkdingen gaan sowieso weg en de monstertruck+motor gaan alleen weg als je ze niet hebt gekocht? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 dus de nieuwe maskers die blijven en de vuurwerkdingen gaan sowieso weg en de monstertruck+motor gaan alleen weg als je ze niet hebt gekocht? Dat is helemaal juist Reageren
Together Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ik vind het jammer dat de vuurwerklauncher weggaat. Kan je geen ammo kopen voor dat ding in het begin van een missie? Anders heb ik 60k verpest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.