Jump to content

independence dlc


hey800

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje: welke dingen van de nieuwe dlc (independence dlc) gaan weg na dat r* de dlc heeft weggehaald?

Dit zou ik graag even willen weten omdat ik dan die dingen die weggaan even moet kopen.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

De kleding die je dit weekend koopt zul je houden, dit geldt ook voor maskers. Wapens zullen na dit weekend uit je inventory gaan zodra je kogels op zijn, voorraadje inslaan dus. Ook de voertuigen zul je gewoon kunnen blijven gebruiken nadat je ze hebt gekocht. Vuurwerk zal ook uit de verkoop gaan.

Bewerkt: door Gastoeter
Link to comment
Delen op andere websites

ja die vuurwerkkanon en die shotgun geweer heb ik nog niet want ik heb geen geld

Je had toch zoveel miljoen/miljard?

Waarom ben je een discussie aan het provoceren?

On topic:

Alleen het vuurwerk zal gaan verdwijnen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

[...] Wapens zullen na dit weekend uit je inventory gaan zodra je kogels op zijn, voorraadje inslaan dus.

Wait what? :7 Waar heb jij dat gehoord? Ik heb namelijk gehoord dat de Rocket Launcher en het vuurwerk in half juli weggaat.

Link to comment
Delen op andere websites

[...] Wapens zullen na dit weekend uit je inventory gaan zodra je kogels op zijn, voorraadje inslaan dus.

Wait what? :7 Waar heb jij dat gehoord? Ik heb namelijk gehoord dat de Rocket Launcher en het vuurwerk in half juli weggaat.

Rockstar Support: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

You will be able to use any Fireworks or Firework Launcher ammo still in your Inventory after the expiration date, but you will not be able to purchase any additional Fireworks or Firework Launcher ammo after that date. The Firework Launcher will remain in your Inventory but you will not be able to select it once you have run out of ammo.

All other items purchased during the DLC will remain available on your character.

Er staat nergens dat de Musket zal verdwijnen nadat deze update verdwijnt. Er staat letterlijk in deze quote dat de vuurwerk, en de vuurwerk launcher na de update nog steeds in je inventory zit, maar dat als deze op is met ammo niet meer mogelijk is om deze te gebruiken. Alle andere wapens en kleding zal dus nog steeds mogelijk zijn om te gebruiken na de update.

Link to comment
Delen op andere websites

ja die vuurwerkkanon en die shotgun geweer heb ik nog niet want ik heb geen geld

Je had toch zoveel miljoen/miljard?

Waarom ben je een discussie aan het provoceren?

On topic:

Alleen het vuurwerk zal gaan verdwijnen ;)

Hij begint toch met onzin verspreiden?

Vind het wel jammer dat die shotgun zal verdwijnen. Heb hem perongeluk gekocht en zeer veel spijt van gekregen. Hoop dat iedereen hun 60.000 zal terugkrijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...