Nissan Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 je voelt je wel stoer ofniet dat je die website hebt Websites maken is het nieuwe stoer? In mijn tijd was dat voor nerds
GolfG60 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Websites maken is het nieuwe stoer? In mijn tijd was dat voor nerds In mijn tijd was Japanse Anime voor nerds
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) je voelt je wel stoer ofniet dat je die website hebt Websites maken is het nieuwe stoer? In mijn tijd was dat voor nerds Dus joriz is een nerd ? Bewerkt: 5 juli 2014 door skullz-000
DDT Dorus Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 dit is geen website, alleen een plaatje met een tellertje, absoluut NIET de moeite van het vermelden waard.
Nissan Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Websites maken is het nieuwe stoer? In mijn tijd was dat voor nerds In mijn tijd was Japanse Anime voor nerds Anime is altijd Japans, faalhaasje Bewerkt: 5 juli 2014 door Narukami
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 dit is geen website, alleen een plaatje met een tellertje, absoluut NIET de moeite van het vermelden waard. er bestaan zoveel websites met allemaal onozele dinges op zoals is het al vrijdag ?
joshua22 Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Www.ishetalbiertijd.nl Bewerkt: 5 juli 2014 door joshua22
thebig Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 http://www.ishetalslotjestijd.nl Het antwoord is: Ja Dit topic wordt duidelijk niet gebruikt voor wat het oorspronkelijk gemaakt is - achter de bedoeling tast ik ook in het duister - en voor het nog meer uit de hand loopt, sluiten we het gewoon.
Recommended Posts