Jump to content

Nieuwe pc behuizing


mekane

Recommended Posts

hallo, ik zoek een nieuwe PC behuizing

max budget 100,00

eisen :

veel koeling voor goeie airflow (veel fans dus ) , evt fancontrol erbij.

Micro ATX moederbord moet erin passen.

bestelbaar of uit de winkel.

het liefst met usb 3.0 aan de voorkant ,

en een gaming uiterlijk.

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Een kast is eigenlijk gewoon puur smaak. Een µATX past in vrijwel elke kast. Behalve misschien de grotere kasten die normaal gezien voor E-ATX/XL-ATX zijn. Ik heb zelf een Fractal Design R4 kast (met een µATX erin). Deze biedt plaats aan 6 fans (2x voorin, 2x boven, 1x achter, 1x bodem) en heeft een eenvoudige ingebouwde fancontroller met drie standen waarmee je tot 3 fans kan bedienen. Ik denk echter niet dat deze kant beantwoord aan je eis "gaming uiterlijk".

Edit: Bedoel je nu mini ITX of micro ATX (µATX)? Een mini ATX moederbord bestaat namelijk niet, maar tussen mini ITX en micro ATX is wel veel verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een kast is eigenlijk gewoon puur smaak. Een µATX past in vrijwel elke kast. Behalve misschien de grotere kasten die normaal gezien voor E-ATX/XL-ATX zijn. Ik heb zelf een Fractal Design R4 kast (met een µATX erin). Deze biedt plaats aan 6 fans (2x voorin, 2x boven, 1x achter, 1x bodem) en heeft een eenvoudige ingebouwde fancontroller met drie standen waarmee je tot 3 fans kan bedienen. Ik denk echter niet dat deze kant beantwoord aan je eis "gaming uiterlijk".Edit: Bedoel je nu mini ITX of micro ATX (µATX)? Een mini ATX moederbord bestaat namelijk niet, maar tussen mini ITX en micro ATX is wel veel verschil.
ja sorry bedoelde Micro ATX en jouw kast vind ik er wel strak uit zien. Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik gewoon een Fractal Design Define R4 nemen. Goede kast, goede airflow, is vrij stil(ligt ook aan je soort fans) en kost ~80 euro.Of je kan gaan voor een 'coole' kast met allemaal lichtjes en swag en yolo maar uiteindelijk zal je je meer irriteren aan het licht en de extra geluidsproductie dan daadwerkelijk ervan genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik gewoon een Fractal Design Define R4 nemen. Goede kast, goede airflow, is vrij stil(ligt ook aan je soort fans) en kost ~80 euro.Of je kan gaan voor een 'coole' kast met allemaal lichtjes en swag en yolo maar uiteindelijk zal je je meer irriteren aan het licht en de extra geluidsproductie dan daadwerkelijk ervan genieten.

ik ga die kast ook nemen want heb nu idd licht in me kast enzo maar wat je al zegt de geluidsproductie hoor je wel en ik ben iemand die me PC niet wilt horen behalve als ik me oor bij de kast houd.

ik vind de Fractal een mooie kast voor het bedrag en het zeker waard voor de ruimte etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik gewoon een Fractal Design Define R4 nemen. Goede kast, goede airflow, is vrij stil(ligt ook aan je soort fans) en kost ~80 euro.Of je kan gaan voor een 'coole' kast met allemaal lichtjes en swag en yolo maar uiteindelijk zal je je meer irriteren aan het licht en de extra geluidsproductie dan daadwerkelijk ervan genieten.

ik ga die kast ook nemen want heb nu idd licht in me kast enzo maar wat je al zegt de geluidsproductie hoor je wel en ik ben iemand die me PC niet wilt horen behalve als ik me oor bij de kast houd.

ik vind de Fractal een mooie kast voor het bedrag en het zeker waard voor de ruimte etc.

Wat ik was vergeten op te merken is dat je de kabels ook goed kan wegwerken, wat de airflow (en dus koeling) ten goede doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou ook eens kunnen kijken in de store van coolermaster zelf, die hadden eerst een vestiging in Venlo en sinds kort in Eindhoven waar ze vaker refurbished kasten verkopen (bijv beschadigd paneeltje bij transport die hun vervangen) en dan heb je vaak een nieuwe kast met garantie voor ongeveer de helft van de nieuwprijs.

Ze doen ook aan verzenden, zelf reed ik er wel eens langs om goedkoop aan een leuke kast of voeding te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...