GTAmaniax Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 wat is het nut van de flowers(bloemen) die in het hele level liggen? je kunt er iemand mee neerslaan maar dat was het dan ook volgens mij (heb de search en walktrough al gebruikt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Je kan ze ook aan je vriendin cadeau doen naast haar gaan staan en op l1 drukken op pc weet ik niet maar het is dezelfde knop van je stats te zien je kan ook dildo cadeau doen die vind je in de douches van de politie in ls. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Je kunt de bloemen ook aan je vriendin geven. Edit: chaos-power was mij voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 oooow ok, bedankt wordt de relatie er ook beter van als je die geeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 oooow ok, bedankt wordt de relatie er ook beter van als je die geeft? Ja dan krijg je 1% bij.(per bos bloemen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 hoe geef je zo'n bloem op xbox aan je vriendin ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Op xbox weet ik niet maar het is hetzelfde knopje zoals je stats op het gewone scherm je stats van muscles en tamina en fat enzo...dezelfde knop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) left trigger dus.., dankje Bewerkt: 21 juli 2005 door benky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.