Jump to content

[NEW][699€][LAP]Mrkwark


Mrkwark

Recommended Posts

Hooi jongens,

Voor mijn studie heb ik dus een laptop nodig ik heb er zelf twee op het oog

Deze i7:

http://www.campusshop.nl/zcs-01/80030882/lenovo-ideapad-g50-70-01675/details.aspx

Of deze i5:

http://www.campusshop.nl/zcs-01/80016355/lenovo-ideapad-g50-70-00519/details.aspx

Maar Ik kijk me nu dus suf op deze twee maar der zijn vast betere laptops voor de zelfde prijs?

Ik moet er sowieso 4 uur mee kunnen halen op de accu

Wat ik er mee ga doen

virtualisatie software draaien

Games er op kunnen doen oa LOL e. Als het kan gta iv

En mag niet groter zijn dan 15,6 inch

Moet namelijk elke dag dr mee sjouwen :7

Help mij met de keus of stel een totaal andere laptop voor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor een laptop gaan met Windows 7 als die nog bestaan. Op windows 8.1 kan naar mijn idee helemaal niks op qua programma's en ik vind het onprettig werken. Ik weet dat dit persoonlijk is maar je moet zelf beslissen wat jij het lekkerst vindt werken.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar je gaat studeren maar meeste onderwijsinstellingen leveren laptops met veel korting voor studenten.

Scheelt je een hoop geld en dan weet je ook dat de laptop alle vereiste software van je onderwijsinstelling kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Tussen die 2 laptops is de i7 de beste.

Maar aangezien je ermee gaat visualiseren ga je wellicht enkele virtuele machine's tegelijk moeten draaien, wanneer je dit meerdere Linux distributies moet draaien zijn zal er geen enkel probleem zijn, tot je enkele Windows virtuele machine's moet draaien. Dan zal je zien dat je dual-core processor (die i5 en i7 zijn dual-core) tekort begint te komen. Daarom is het vooral voor visualiseren beter om een quad-core te hebben. Helaas is laat je huidige budget dit niet toe.

De keuze is aan jouw, of ander budget of zoals ze zeggen: "je moet roeien met de riemen die je hebt". :bier:

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Het hoeft niet perse van die site te zijn maar deze laptops spraken mij wel aan :)

Maar als er iets beters is voor deze prijs dan zou dat super zijn. En 700 euro is echt mijn top helaas

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor een laptop gaan met Windows 7 als die nog bestaan. Op windows 8.1 kan naar mijn idee helemaal niks op qua programma's en ik vind het onprettig werken. Ik weet dat dit persoonlijk is maar je moet zelf beslissen wat jij het lekkerst vindt werken.

Ik draai ook Win 8.1, werkt prima :),

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...