KoningJesper Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Wie heeft er zin om met mij een tijdje RR te doen, graag hosten. Ook graag meerdere mensen die willen meedoen, omdat ie nog best lastig kan zijn Reageren
hey800 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Ik zou graag mee willen doen maar soms spawn ik helemaal aan de andere kant van de map en duurt de missie heel lang Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 (bewerkt) Hier kan je vragen of er mensen met je Rooftop Rumble willen spelen. Er staan ook mensen in de lijst die je kan toevoegen en je kan ze vragen of ze met jou willen spelen. Bewerkt: 6 juli 2014 door TheDutchWesley Reageren
Mrchowy Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Voeg me maar toe MRchowy Ben zelf alleen nog geen lvl 75! Reageren
ZOEChantall Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Hoii hoii, ik had een vraagje ? Op leven 75 kun je het niet meer spelen via uitnodiging. maar hoe moet je die missie starten ?? Reageren
JustHano Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Zoals ik in de chat al tegen je zei: Start>Jobs>Rockstar Created>Missions>Rooftop Rumble Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.