GTAmaniax Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik had pas geleden een quad gezien met grote bling* velgen enzo(ik kan em niet meer vinden) :rolleyes: je kan een quad niet modden in een modshop dus kan je dit alleen op de pc met een programma ofzo? (ik heb san andreas zelf op xbox) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ik had pas geleden een quad gezien met grote bling* velgen enzo(ik kan em niet meer vinden) :rolleyes: je kan een quad niet modden in een modshop dus kan je dit alleen op de pc met een programma ofzo? (ik heb san andreas zelf op xbox) Dat gaat met de n00bmod is hier op de site te downloaden dan kan je elk voertuig tunen in Transfender.(is alleen op pc natuurlijk) Bewerkt: 21 juli 2005 door chaos-power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Het kan wel op xbox (als je hem hebt omgebouwt) dan moet je allemaal moeilijke dingen doen die ik niet begrijp maar het kan wel.., Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 ik had pas geleden een quad gezien met grote bling* velgen enzo(ik kan em niet meer vinden) :rolleyes: je kan een quad niet modden in een modshop dus kan je dit alleen op de pc met een programma ofzo? (ik heb san andreas zelf op xbox) Dat gaat met de n00bmod is hier op de site te downloaden dan kan je elk voertuig tunen in Transfender.(is alleen op pc natuurlijk) Erm.., volgens mij niet hoor. Kijk maar is wat de n00bmode kan: GTA n00bmode is een soort van cheatmod: Carspawnmod: Spawn elk voeruig waar je maar wil. Weaponspawnmod: Elk wapen tot je beschikking. Superbrake mod: Zeer goeie remmen voor je auto. NOS mod: Turbo-boost. Infinite Car mod: Je wagen kan niet meer kapot. Infinite Player: Je kan zelf niet meer dood. Wanted level control mod: Bepaal zelf hoe hoog je wanted level is. Superbikeskill mod: Val nooit meer van de moter af. Teleport mod: Je kan met 1 druk op de knop naar leuke plaatsen in SA. Save Anywhere mod: Je kan nu saven waar je maar wil! En dit is volgens mij wel de goede mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 ja maar hij heeft ook nog een andere gemaakt Transfender fix final die staat op een site ( ik geef maar geen link) als je die site wilt hebben pm me Whoopi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 ik had pas geleden een quad gezien met grote bling* velgen enzo(ik kan em niet meer vinden) :rolleyes: je kan een quad niet modden in een modshop dus kan je dit alleen op de pc met een programma ofzo? (ik heb san andreas zelf op xbox) Dat gaat met de n00bmod is hier op de site te downloaden dan kan je elk voertuig tunen in Transfender.(is alleen op pc natuurlijk) Het zit idd nog niet in de n00bmod. Er is wel naar gevraagd, of het erin zou komen. Misschien komt het in de mod, maar dit is nog niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Sowiezo, wat betreft die quad, die je zag, dat moet een gewone onomgebouwde zijn geweest want in het orginele spel zie je maar 1 soort quad, zonder vette velgen of wat dan ook. maar blijf opletten, misschien dat je iets ziet wat anderen nog niet zagen. Bewerkt: 22 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.