TheDutchWesley Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 En Costa Rica ook niet-,- MAAR DUITSLAND, BRAZILIË EN ARGENTINIË WEL! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Dat is echt niet aardig. Ik verbeter het even: FEEST NEDERLAND IN DE HALVE FINALE! En Belgie helaas niet Reageren
thebig Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Ik zie mooie topics in het vooruitzicht als Nederland het niet haalt Goed, zo ver zijn we nog lang niet. Al bij al kloppen deze halve finalewedstrijden uiteindelijk wel, hoewel Brazilië toch echt vroeger uitgeschakeld mocht worden. Nu Neymar weg is, zie ik ze er niet veel meer van bakken. Duitsland staat voor mij dus al met een half been in de finale (en met een vinger aan de beker). Argentinië - Nederland vind ik echter veel moeilijker te voorspellen. Beiden hebben de laatste paar matchen niet echt overtuigend spel geleverd. Ik zie het als een dubbeltje op z'n kant. Ik zie ze echter allebei wel Brazilië verslaan, al weet je natuurlijk nooit met dat thuisvoordeel. Bijgevolg mijn rangschikking voor dit tornooi: Duitsland Argentinië/Nederland Argentinië/Nederland Brazilië Reageren
Dexist Geplaatst: 6 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Mooi lijstje, ik zie Nederland Argentinië wel verslaan. Al weet je het inderdaad natuurlijk nooit. In de finale Duitsland is supermooi natuurlijk maar ook heel lastig. Gaan we weer tweede eindigen ? I hope not. Reageren
thebig Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Na een WK vol onzekerheden zou een tweede plek van Nederland toch nog iets voorspelbaar zijn We zullen het allemaal wel zien. Uiteindelijk staat elk team twee wedstrijden verwijderd van de beker. Op dit niveau is er geen 'makkelijk' of 'moeilijk' meer. Je gaat eruit of je gaat door. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Sterf Dexist Haha neen, mooi van Nederland, en uiteraard ga ik voor ze supporteren nu. Denk dat ik volgende week nog eens een bezoekje aan een van jullie grote schermen ga brengen, net als 4 jaar geleden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Er is al genoeg discussie tussen de Belgen en de Nederlands, dit helpt niet echt Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 En de Duutsers sind auch door!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.