Silverbyte Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Het is inmiddels een bekend verhaaltje: ik teken dingen, voor de gein, voor t-shirts of voor anderen, en die wil ik wederom graag met jullie delen. Veelal hetzelfde stijltje, soms een net wat ander kleurpalet. Ik hoor graag jullie reacties! Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Eén woord: drugs. Ik zou het in ieder geval zelf niet kunnen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Man... En buiten het eerste kun je weer uren naar elk prentje uren kijken. Stop niet. Nooit. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Het verbaasd me dat jouw creativiteit oneindig is, prachtig! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Een grenzeloze creativiteit, meer kan ik er niet van zeggen. Heerlijk om naar te kijken. Ik begin me af te vragen: heb je voor het maken van zo'n tekening iets van een plan of een inspiratiebron waar je je tekening op zal baseren? Of zit je in de wilde weg maar op te krabbelen wat in je opkomt? Hoe dan ook: keep 'em coming! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Thanks allen, zulke reacties doen me goed! Wat betreft de vraag van Foreigner: vaak beslis ik aan het begin of ik een losse collage maak, of dat ik in een (ook getekend) kadertje ga werken. Wat er daarna gebeurt is heel erg afhankelijk van de muziek die ik op dat moment luister en de gedachten en beelden die er door m'n hoofd spoken. Veel van de kreetjes zijn compleet random, maar er zitten ook veel fragmenten uit songteksten in. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Ziek gewoon, SB! Ziet er echt heel tof uit Je sig vind ik ook echt ontzettend mooi Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Het blijven opmerkelijke tekeningen, gaaf hoor! In hoeverre ben je eigenlijk bezig met perfectioneren van een tekening? Of is het echt tekenen wat in je opkomt, niet meer aanpassen en inkleuren? Eén woord: drugs. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Het blijft heel erg tof om te zien SB, beter begin je je eigen label! Wat is dat eigenlijk voor 'n flatulerend dier op je laats.. Ach, laat ook maar. Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Dit doet me zó denken aan Pietje Parra. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 (bewerkt) Ik krijg van deze plaatjes zin in snoep, van die lekkere zoete/zure snoep waar je tanden spontaan van krimpen. Maar weer geweldige tekeningen Keep 'm coming Bewerkt: 7 juli 2014 door Dexist Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Dit doet me zó denken aan Pietje Parra. Piet is natuurlijk een grote inspiratiebron voor me, maar zeker niet de enige. In mijn werk kun je ook een hoop invloeden ontdekken van onder meer Keith Haring, So Me, James Rizzi, Iwan Smit en Andy Rementer. Ik breng mijn favoriete elementen uit hun werk samen, voeg daar mijn eigen touch aan toe, en dan krijg je zoiets als dit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.