GTAivlife Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Hallootjess Ik heb als michael een hangar gekocht maar als ik een vliegtuig erin heb gezet en ik wil er nog één inzetten dan is een tijdje later als ik terug kom de ander weg. Nu ben ik dus mijn straaljager kwijt Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Even op internet opgezocht: The other two enterable hangars, in the southern area, can be purchased by Michael and Franklin for airplanes to be stored and, when purchased by the in-game internet, spawned there. Dit betekent dat alleen gekochte vliegtuigen er spawnen Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Je kan je gestolen vliegtuig wel bewaren, zolang je er maar geen ander in zet. Dan verdwijnt het vliegtuig en kan je dat vliegtuig niet meer uit de lijst kiezen die er staat als je in het gemarkeerde gebied van je hangar komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.