sjaakie82 Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Hoi ik heb een bus gekocht voor 500.000 geen idee waarom maar ik wil er nu graag van af weet iemand waar ik deze kan verkopen? alvast dank Reageren
Dexist Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Deze kan je als het goed is binnenrijden bij de Los santos customs, en dan krijg je een optie om je auto te verkopen! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 (bewerkt) Hoi ik heb een bus gekocht voor 500.000 geen idee waarom maar ik wil er nu graag van af weet iemand waar ik deze kan verkopen? alvast dank Als deze niet in je garage staat kan je deze ook niet verkopen. Bewerkt: 7 juli 2014 door TheDutchWesley Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Deze kan je als het goed is binnenrijden bij de Los santos customs, en dan krijg je een optie om je auto te verkopen! Nope, je zult dan een berichtje linksboven te zien krijgen met iets dat het een voertuig van Pegasus is. Je kunt hem helaas niet verkopen/verwijderen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Je kunt hem wel vervangen door een andere auto, alleen krijg je er dan niets voor terug. Reageren
Together Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Hij bedoeld waarschijnlijk een pegasus vehicle omdat er geen bus bestaat voor 500.000 voor in je garage. Maar pegasus vehicles kan je niet verkopen . Reageren
Dexist Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Deze kan je als het goed is binnenrijden bij de Los santos customs, en dan krijg je een optie om je auto te verkopen! Nope, je zult dan een berichtje linksboven te zien krijgen met iets dat het een voertuig van Pegasus is. Je kunt hem helaas niet verkopen/verwijderen Ah. Dat wist ik niet . Dat geld alleen voor auto's in je garage(dat je ze in LSC kan verkopen)? Reageren
Together Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Ah. Dat wist ik niet . Dat geld alleen voor auto's in je garage(dat je ze in LSC kan verkopen)? Ja dat geld alleen voor auto's uit je garage. Reageren
sjaakie82 Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Je kunt hem wel vervangen door een andere auto, alleen krijg je er dan niets voor terug. hoe kan ik de bus vervangen?? Reageren
Together Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Je kunt hem wel vervangen door een andere auto, alleen krijg je er dan niets voor terug. hoe kan ik de bus vervangen?? Pegasus vehicles kan je niet vervangen. Of bedoel je geen pegasus vehicle? Reageren
sjaakie82 Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 jawel iig bedankt voor de reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.