KoningJesper Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Is er iemand heel misschien zo aardig, om vanmiddag (of een andere dag) mercenaries op me af te sturen. Ik weet dat dat 7.000 kost dus ik snap als jullie het niet willen doen, maar het kan niet anders. Als jullie een ander idee weten, zeg het maar Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Wil je een Mesa van het leger bemachtigen? Normaal rijden er veel rond de legerbasis op wacht, je moet eens op het smalle paadje rond de legerbasis rijden en je zou er normaal wel eentje moeten tegenkomen. Als dat niet lukt, maak dan eerst dat je een wanted ster hebt. Normaal zullen de rode stippen die op je map verschijnen militairen zijn. Die op het baantje zullen bijna altijd in een Mesa rijden. Let er wel op dat je deze niet in je garage kan parkeren, tenminste de mijne die ik enkele maanden geleden in mijn garage heb geparkeerd, ben ik nu kwijt. Als je er eentje wilt hebben, zal je ze moeten kopen via het internet op je mobiel. Ow, als je eentje van Merryweather bedoelt (da's een privémilitie, dus niet het echte leger) zal mercenaries roepen inderdaad de beste optie zijn. Je kan ook altijd zelf Merryweather op iemand afsturen en dan gewoon in zijn buurt zijn zodat je de Mesa kan bemachtigen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ja ik bedeolde dat laatste. Thx dat kan ik doen Reageren
Together Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ik zou het wel willen doen. Pm me voor psn. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Is het goed als ik ze dan op jou afstuur, jij ze dan neerschiet en naar mij brengt? Alvast bedankt! Reageren
Niked Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Even hoe je het beter kan doen: 1.bel ze 2.rij naar de speler 3.steel de wagen 4. rij weg En de andere heeft pech want hij blijft achtervolgt worden totdat hij dood gaat Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Oke. GTA5BOY en ik bespreken het nog wel via PM Reageren
Michael Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Even hoe je het beter kan doen: 1.bel ze 2.rij naar de speler 3.steel de wagen 4. rij weg En de andere heeft pech want hij blijft achtervolgt worden totdat hij dood gaat No shit, op deze manier wordt het al sinds de launch van Grand Theft Auto Online gedaan. Wat is er anders dat je iemand gewoon achterlaat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.