Jump to content

Mesa van leger


KoningJesper

Recommended Posts

Is er iemand heel misschien zo aardig, om vanmiddag (of een andere dag) mercenaries op me af te sturen. Ik weet dat dat 7.000 kost dus ik snap als jullie het niet willen doen, maar het kan niet anders. Als jullie een ander idee weten, zeg het maar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je een Mesa van het leger bemachtigen? Normaal rijden er veel rond de legerbasis op wacht, je moet eens op het smalle paadje rond de legerbasis rijden en je zou er normaal wel eentje moeten tegenkomen. Als dat niet lukt, maak dan eerst dat je een wanted ster hebt. Normaal zullen de rode stippen die op je map verschijnen militairen zijn. Die op het baantje zullen bijna altijd in een Mesa rijden.

Let er wel op dat je deze niet in je garage kan parkeren, tenminste de mijne die ik enkele maanden geleden in mijn garage heb geparkeerd, ben ik nu kwijt. Als je er eentje wilt hebben, zal je ze moeten kopen via het internet op je mobiel.

Ow, als je eentje van Merryweather bedoelt (da's een privémilitie, dus niet het echte leger) zal mercenaries roepen inderdaad de beste optie zijn. Je kan ook altijd zelf Merryweather op iemand afsturen en dan gewoon in zijn buurt zijn zodat je de Mesa kan bemachtigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even hoe je het beter kan doen:

1.bel ze

2.rij naar de speler

3.steel de wagen

4. rij weg

En de andere heeft pech :puh: want hij blijft achtervolgt worden totdat hij dood gaat :)

No shit, op deze manier wordt het al sinds de launch van Grand Theft Auto Online gedaan. Wat is er anders dat je iemand gewoon achterlaat? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...