tazmania Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 (bewerkt) De vraag staat eigenlijk al in de titel: hoe maak je een turbo start bij de online races? Het beeld 'vervaagt' dan, en je gaat extra snel van start. Door het gas iets los te laten voor de start, of juist niet? Tips? Bewerkt: 8 juli 2014 door tazmania Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Voor zover ik het me goed herinner mag je pas gas geven van zodra "Go" op het scherm verschijnt, of iets daarvoor. Je mag het gas niet aanraken gedurende het aftellen. Reageren
Dexist Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 (bewerkt) Voor zover ik het me goed herinner mag je pas gas geven van zodra "Go" op het scherm verschijnt, of iets daarvoor. Je mag het gas niet aanraken gedurende het aftellen. Klopt, als je precies op het zelfde moment gas geeft als wanneer GO verschijnt krijg je de boost. Dus niet van te voren al gaan spelen met het gas. Direct als GO verschijnt gas geven, even oefenen en je hebt het onder de knie Bewerkt: 8 juli 2014 door Dexist Reageren
Mr CJ Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Is dit nieuw mss? Ik had dat gisteren ook per toeval ontdekt Reageren
Together Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Nee dit is er al vanaf het begin. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Handig dit topic! Ik vroeg mij dit ook nog steeds af. Bedankt voor deze vraag en de antwoorden! Reageren
Ricodinho Geplaatst: 23 juli 2014 Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 Een halve seconde nadat GO verschijnt gas geven. Dan heb je m altijd. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 juli 2014 Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 Je kan ook een dubbele boost krijgen blijkbaar! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 juli 2014 Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 Het is wel even oefenen zo te horen aangezien je anders helemaal geen boost krijgt. Ik hou het bij de standaard boost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.