Ezra24rct3 Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ik heb al een tijdje het probleem dat als ik im de morgen online ga gamen dat ik dan in CoD bijvoorbeeld een 4 bar heb (Max) en in de avond (Rond 6 uur+) is het te traag en krijg ik alleen maar Connection interrupted. Wat is het probleem? Ligt het aan Delta, of zit er iets bij de router ofzo fout? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 's Avonds is er meer netload(meer gebruikers gebruiken dan het internet), maar dat je helemaal niet kan gamen klopt toch niet hoor. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 's Avonds is er meer netload(meer gebruikers gebruiken dan het internet), Dat kan enkel als die nog ADSL heeft (vrijwel enkel woningen buiten de bebouwde kom hebben dat nog). Wat ook mogelijk is, is dat het probleem in het eigen netwerk zit. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ik woon in een rijtjeshuis. Ik kan wel gamen, maar slecht dan... Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Draadloos? 's Avonds zitten je buren wellicht ook draadloos op het internet. Als er teveel mensen op hetzelfde wifi kanaal zitten dan kunnen er wederzijdse storingen optreden. Bekijk het eens met een tooltje zoals dit. Stel dan in je router het kanaal in dat het minst in het lijstje voorkomt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Nee, mijn PS3 zit op kabel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.