Jump to content

Goede Koptelefoon


KL_SHOOTER_KL

Recommended Posts

Voor 200 heb je een leuke koptelefoon te pakken.

Zelf ben ik de eigenaar van een Grado SR80i, een mijns inziens goede koptelefoon met prettig geluid. De koptelefoon zit op je oren, en niet er om heen. Ook heeft hij een open klankkast, en lekt dus meer geluid naar buiten. Dit is op zich geen probleem, maar maakt de koptelefoon minder geschikt voor drukke plekken waar anderen wellicht last kunnen hebben van je muziek. De Grado is op dit moment in aanbieding op hi-stands.eu, waar hij nu 100 euro kost. Normaliter kost hij 130 euro.

De Audio-Technica M50 is een klassieker. Hij staat bekend om degelijk geluid, comfort en bouwkwaliteit. Het geluid leunt een beetje richting 'veel bas', maar niet op een storende manier. Deze koptelefoon is gesloten, en omsluit je oren. Hij is te krijgen vanaf zo'n 150 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Sony MDR V55. Goede koptelefoon voor veel minder dan 200, prima geluid, lekker bass, lekt weinig tot geen geluid naar buiten.

Goede koptelefoon ja, maar als je een bril draagt is ie na 1 uur echt niet meer op te houden. Tevens is deze on-ear waardoor omgevingsgeluid makkelijk binnentrekt en men makkelijk meeluistert naar je muziek.

Zou zelf toch met een budget van 200 euro een degelijke over-ear kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is een headset ook goed?

Zelf heb ik de Logitech G230, super goede sound en bass.

Ban dit soort mensen eens, zie zoveel reacties op dit forum die helemaal nergens op slaan en totaal geen toevoeging bieden tot de TS zijn om hulp vraging.

Heb zelf de sennheiser hd25-II, erg over te spreken, wordt ook veel professioneel en door DJ's gebruikt. Erg scherp en open geluid.

Mocht je van muziek houden met veel bass, dan heeft Beats ook een paar mooie headphones, wel wat overhyped/priced dat wel, maar de bass is wel lekker.

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

Is een headset ook goed?

Zelf heb ik de Logitech G230, super goede sound en bass.

Ban dit soort mensen eens, zie zoveel reacties op dit forum die helemaal nergens op slaan en totaal geen toevoeging bieden tot de TS zijn om hulp vraging.

Heb zelf de sennheiser hd25-II, erg over te spreken, wordt ook veel professioneel en door DJ's gebruikt. Erg scherp en open geluid.

Mocht je van muziek houden met veel bass, dan heeft Beats ook een paar mooie headphones, wel wat overhyped/priced dat wel, maar de bass is wel lekker.

Pardon? Bannen gaat wel heel ver..

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

De Sennheiser Momentum on-ear is ook wel een goede hoofdtelefoon als je wat meer bass wil. Bijkomend voordeel is, vind ik in ieder geval, dat hij er ook nog eens erg mooi uitziet en hij erg compact is.

Edit: Oh ja, wellicht is een AIAIAI ook nog wel wat voor je.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor alle reacties! Ik heb de perfecte nog niet gevonden. Maar ik wil ook niet daat de koptelefoon pijn gaat doen op je hooft. Dus een zachte band lijkt me handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor comfort zijn vooral de oorkussens belangrijk. Over ear is comfortabeler maar minder compact. En qua materiaal prefereer ik, en velen met mij, velour.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Is een headset ook goed?

Zelf heb ik de Logitech G230, super goede sound en bass.

Ban dit soort mensen eens, zie zoveel reacties op dit forum die helemaal nergens op slaan en totaal geen toevoeging bieden tot de TS zijn om hulp vraging.

Heb zelf de sennheiser hd25-II, erg over te spreken, wordt ook veel professioneel en door DJ's gebruikt. Erg scherp en open geluid.

Mocht je van muziek houden met veel bass, dan heeft Beats ook een paar mooie headphones, wel wat overhyped/priced dat wel, maar de bass is wel lekker.

Pardon? Bannen gaat wel heel ver..

Mensen zonder verstand van zaken moeten gewoon buiten adviestopics blijven, stront vervelend dat hier niks aan gedaan wordt op gtaforum.nl

Inderdaad, de oorkappen zijn een stuk belangrijker dan de hoofdband, daar heb je vrijwel geen last van eigenlijk. Velours/leer is een persoonlijke voorkeur, bij mijn HD25 zaten ze allebij en kun je dus kiezen wat je erop wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...