Jorn_073 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Ik heb een auto die ik niet meer wil en die is meer waard dan 50.000 (80.000 ongeveer) Is het mogelijk die auto op een bepaalde manier toch te verkopen? -Er zit een tracker in -Hij is zo veel als ik kon ge-mod Help A.U.B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Zover ik weet is dit niet mogelijk, wel was er vroeger een glitch waarmee het kon, maar die is nu (gelukkig) verholpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Zover ik weet is dit niet mogelijk, wel was er vroeger een glitch waarmee het kon, maar die is nu (gelukkig) verholpen. 'gelukkig'... Ik vind het een beetje nutteloos dat je gewoon je dure wagens niet kan verkopen, met of zonder glitch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Ik heb laatst mijn feltzer verkocht voor 80 K Bewerkt: 9 juli 2014 door SheldonCooper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Je kunt 50k+ auto's verkopen zodra je, volgens mij, boven level 100 bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Maar ik ben 59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Ik heb laatst een Stinger GT verkocht van boven de 900.000$ dus het moet wel kunnen. Er zit een level aan verbonden alleen weet ik niet zeker wat de hoogte is. Ik vermoedde level 100. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Ik heb laatst een Stinger GT verkocht van boven de 900.000$ dus het moet wel kunnen. Er zit een level aan verbonden alleen weet ik niet zeker wat de hoogte is. Ik vermoedde level 100. Zit er ook een level aan de Zentorno vast? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Aangezien een Zentorno ruim boven 100.000 zit, dan vermoed ik van wel dus eigenlijk is je vraag overbodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LethalMaximus73 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Volgens de title update 1.07 kan je voertuigen die je van websites hebt gekocht gewoon verkopen, staat niks van bij dat je daar level 100 voor moet zijn. https://support.rock...date-1-07-Notes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2014 Je hoeft er geen level voor te zijn. Ik ben nu 120 en kan sommige ook niet verkopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 Ik kan ook sommige auto's niet verkopen boven de 50k. :$ en ik ben level ~120 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 Wat raar, ik kan alles verkopen op de Elegy na Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaXweazle1976 Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Wat raar, ik kan alles verkopen op de Elegy na Dat komt omdat die gratis is of was, je kan hem dus alleen vervangen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Wat raar, ik kan alles verkopen op de Elegy na Dat komt omdat die gratis is of was, je kan hem dus alleen vervangen... Ja, dat snap ik maar mijn vraagteken was voor de situatie dat ik wel alles kan verkopen, ongeacht prijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.