BoerTijger Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Budget: €300 Doel: Ik hoef niet echt te gamen, maar wil gewoon een fatsoenlijk, snel, toestel Besturingssysteem: Andriod (liefst vanaf 4) Ik zat zelf aan de Huawei Ascend P7 te denken, jullie nog ideeën, tips? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Galaxy S4 Mini misschien, of de Galaxy S3? De Galaxy S3 werkte uitstekend voor mij. Als ik geen S4 aangeboden kreeg had ik nu waarschijnlijk nog steeds mijn S3. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Zat ik inderdaad ook aan te denken, maar heb liever gewoon een 'nieuwe', geen oudere smartphone Reageren
Woody268 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Motorola Moto X, HTC One Mini en Sony Xperia ZR zijn zeer goede keuzes. Als je het recentste besturingssysteem wilt is de Motorola het beste, wanneer er een nieuwe android versie vrijkomt krijgt deze zeer snel ook de update. De Sony raad ik je aan omdat ik die zelf heb en het zeer tevreden van ben. De HTC zou ik aanraden als het het uiterlijk van de smartphone heel belangrijk vind. Bewerkt: 9 juli 2014 door Woody268 Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Voor minder dan €300 euro kun je een Xiaomi Mi3 kopen, dit is een high-end phone uit China voor een medium-end prijs. Hij is sneller dan de Galaxy S5/HTC One M8 en is ook nog stukken goedkoper, je hebt wel Paypal nodig om te kunnen betalen. Check ook Tweakers.net, hier testen ze allemaal verschillende elektro (telefoons, computers etc.) en op dat forum kun je ook de ervaringen lezen van vrijwel elke telefoon. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Zat ik inderdaad ook aan te denken, maar heb liever gewoon een 'nieuwe', geen oudere smartphone De S3 draait op Android 4.3 als ik me niet vergis. Veel verschil is er niet met de S4... Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Bedankt voor de tips. Hiermee kan ik veel! Reageren
Votair Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Samsung Galaxy Trend of Samsung Galaxy Trend Lite. Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Voor minder dan €300 euro kun je een Xiaomi Mi3 kopen, dit is een high-end phone uit China voor een medium-end prijs. Hij is sneller dan de Galaxy S5/HTC One M8 en is ook nog stukken goedkoper, je hebt wel Paypal nodig om te kunnen betalen. Check ook Tweakers.net, hier testen ze allemaal verschillende elektro (telefoons, computers etc.) en op dat forum kun je ook de ervaringen lezen van vrijwel elke telefoon. De Xiamoi Redmi en Redmi Note zijn ook echte aanraders, top dingen en zo goedkoop! Reageren
Together Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Een s3 is echt een top ding. Een aanrader. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 galaxy note 2? toen ik ook aan het kijken was kwam ik er achter dat huawei niet goed is in zn performance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.