Mr CJ Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Tijdens het laden van gta-online zie je vaak wat uitleg rond gta met nieuws enzo.. Nu zag ik stats waarbij mijn missions op 85 /99 staan. Maar ik krijg gen enkele nieuwe opdracht meer binnen, en alle openstaande opdrachten zijn gedaan. De laatste was bij rang 81, en zit nu in 114. Help! :-) Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Bel naar een van je contacten voor een job. Anders kan je ook in het pauze menu een job opstarten door naar start te gaan-online-jobs-host job-R* created-missions. Ik hoop dat dit je helpt. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Bij 'Rockstar Created' kan je enkel de missies spelen die je al gedaan hebt, geloof ik. Dat zou dus niet helpen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Dan ligt het aan de rang. Paar rangen hoger en er komen misschien nieuwe, of je kan ze allemaal al hebben gehad. Mijn tip: bel het contact waar je een missie van wil, misschien krijg je iets nieuws... Reageren
Mr CJ Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 Als ik contacten bel krijg ik altijd opdrachten die al reeds gedaan zijn. Via het 'start-online-jobs" krijg je inderdaad enkel de opdrachten die gedaan zijn zoals krikke1992 ook zegt Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 Als ik contacten bel krijg ik altijd opdrachten die al reeds gedaan zijn. Via het 'start-online-jobs" krijg je inderdaad enkel de opdrachten die gedaan zijn zoals krikke1992 ook zegt heel soms geven ze ook gwn nieuwe jobs hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.