DarkViper_Brian Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Hallo mensen sinds kort kan ik niet meer een invite only session starten er komt de hele tijd te staan Your Save data could not be loaded from te rockstar cloud servers at this time please try again later returning to grant theft auto v ik kan dus alleen maar naar sp toe PLSS help me MVG, Brian Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Heb je al eens de DNS instellingen veranderd? Zo niet, Primair: 8.8.8.8 Secundair: 8.8.4.4 Probeer anders dit eens als je een xbox hebt: HDD > Druk op Y> Clear system cache Staat jouw console tijd wel goed, hiermee kan het ook te maken hebben Heb je toevallig iets met glitches gedaan? Zo ja, wacht nog eens 24 uur (real time) Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ik heb glitches gedaan maar werkt nu weer bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.