Jump to content

Voorstel MystiK4L_NL


Mystik4L_NL

Recommended Posts

Hi !

Nadat ik me eergisteren heb aangemeld op dit forum om in eerste instantie wat te vragen heb ik lang rondgekeken en erg leuke dingen gezien, jammer genoeg miste ik een voorstel gedeelte en aangezien dat me toch wel leuk leek om te doen post ik het maar gewoon hier. Mocht het hier niet goed staan alvast mijn excuses hiervoor!

Dan ga ik maar beginnen... Ik ben Mystik4L_NL (PSN Name) genaamd Jordy, 18 jaar.

0_0.jpg

Ik speel al ongeveer mijn hele jeugd alle versies van GTA, maar omdat GTA V natuurlijk de nieuwste is tot nu toe stel ik me daarom ook hier mee voor. Ik had dit spel 5 dagen voordat deze officieel uit is gekomen in Nederland en als eerste ben ik gelijk de hele map gaan verkennen.

Ondertussen heb ik de story lijn al 3x uitgespeeld en toen was de lol er wel vanaf van de missies.. Nu zullen sommige zich afvragen waarom 3x? Dit heb ik gedaan omdat mijn online het jammer genoeg niet deed door de cloud servers, dit was toen een bekend probleem. Tot vorige week ergens heb ik steeds gewoon de single player gespeeld en veel auto's getuned en daarvan mooie snapmatics gemaakt.

Maar online moet het nu toch wel doen dacht ik? Dus ik ging het proberen en.. Ja! Hij deed het. Ondertussen speel ik dus nu vanaf vorige week fanatiek GTA: Online.

Ondertussen ben ik Level 19 en heb ik op $5000 na $300.000 bij elkaar gespaard. Ookal dat er veel zal zijn waar ik nog niet achter ben in Online snap ik gelukkig het meeste wel gelijk omdat ik heel wat GTA heb gespeeld.

Ik ben nog niet ver, dat snap ik zelf.. Maar het begin is er en daarom laat ik ook graag zien hoe mijn personal vehicle eruit ziet die ik al vanaf het begin beetje bij beetje aan het tunen ben en die ik ook zeker weten nooit weg ga doen.

Het gaat hier om de welbekende 'Vapid Dominator' waar ik een paar snapmatics van heb gemaakt voor jullie!

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

En dit vind ik persoonlijk de mooiste, ook al is de auto er niet goed op te zien.

0_0.jpg

Ondanks ik nog geen garage heb ben ik er natuurlijk wel voor aan het sparen. Ik heb mijzelf voorgenomen om gelijk het duurste huis te kopen van $500.000 zodat ik gelijk een mooi huis heb en niet later die alsnog hoef te kopen. Als ik deze heb kan ik rustig gaan sparen voor een paar mooie auto's! Ondanks dat ik nog een laag level ben heb ik natuurlijk wel wensen. Ooit zal ik deze ook wel waarmaken maar eerst maar gewoon eens missies doen om geld te sparen en zorgen dat ik aardig wat levels omhoog raak.

Ook heb ik hier gezien dat iedereen weer een andere smaak heb, wat ik leuk vind om te zien. Persoonlijk heb ik 2 smaken en deze wil ik daarom ook samen hebben in GTA: Online.

Aller eerst begin ik met de Super Cars, aangezien die het duurste zijn en als ik deze dan naar mijn smaak heb ga ik over op de oudere auto's en gewoon auto's die ik graag wil hebben.

De Super Cars die ik graag in mijn garage tegemoet zie.

  • Pegassi Zentorno
  • Debauchee Massacro
  • Dinka Jester
  • Overflod Entity XF
  • Grotti Turismo R (Deze vind ik erg mooi, daarom zal deze ook als eerste in mijn garage verschijnen!)
  • Pagassi Vacca
  • Pfister Comet
  • Obey 9F

De rest vind ik persoonlijk niet zo bijzonder.. Maar wie weet veranderd alles nog en komen er wel hele andere wagens.

Als ik het meeste bij elkaar heb zal ik gaan sparen voor een 2e huis, welke weet ik nog niet maar ik wil het liefst gewoon een leuk huisje op een leuke plek waar ik wat leuke auto's kwijt kan. Dan ga ik over op de Muscle en gewoon auto's die ik mooi vind en graag wil hebben, hier ook nog een klein lijstje van auto's die ik verder naast de Supers erg graag wil.

  • Benefactor Panto (Wil ik niet super graag, maar lijkt me gewoon leuk voor de LoL om te hebben!)
  • Declasse Rhapsody
  • Vapid Blade (Deze vind ik overigens alleen mooi als deze op de allerlaagste supsension zit, daarom zal deze er ook pas komen als ik de laagste vrij heb gespeeld.)
  • Rat-Loader (Deze zal er als 1 van de eerste komen, misschien nog wel eerder dan een Super, deze vind ik echt heel erg mooi en wil ik ook heel graag hebben!)
  • Declasse Vigero
  • Benefactor Glendale (Ook deze op de laagste supsension)
  • Vulcar Warrener
  • Grotti Stinger GT (Ook echt 1 van mijn lievelingen!)
  • Z-Type

Dit was het wel zo'n beetje, de rest vind ik niet zo bijzonder maar ach, net als bij de Supers, wie weet.. :D

Verder weet ik ook niet zoveel over mijzelf te vertellen daarom sluit ik bij deze af! Mochten er nog vragen zijn of dingen die jij graag wilt weten, ik zou zeggen.. vraag maar raak!

Excuses voor het vele leeswerk :$

Groetjes!

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals van harte welkom op het forum :tu:

De zoekfunctie is nog even wennen voor je denk ik maar ik heb even voor je gezocht en er is inderdaad een voorstel topic: Klik hier.

Al is dit topic al een geruime tijd niet meer gebruikt, wat overigens zeer jammer is.

Leuk dat je het op deze manier doet, daar kunnen de nieuwe leden een voorbeeld aan nemen.

Ik wens je veel plezier op het forum en dat je er ook nog rond blijft zwerven! :)

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik dan direct advies mag geven:

Ik zou niet het duurste kopen als ik jou was aangezien je hetzelfde huis en alle opties voor veel minder hebt. Neem bijvoorbeeld de safe house die ik ook heb, Alta St Ap 57. Deze safe house ligt midden in Downtown, 10-car garage, helipad is 10 seconden rijden en de tuningshop Los Santos Customs ligt praktisch aan dezelfde straat, ook al moet je 2x rechts afslaan. Dit alles heb je voor $223.000.

Link to comment
Delen op andere websites

............. Wat is nu je voorstel? :7
Misschien eerst maar is de tekst lezen voordat je reageert? ;)
Nogmaals van harte welkom op het forum :tu: De zoekfunctie is nog even wennen voor je denk ik maar ik heb even voor je gezocht en er is inderdaad een voorstel topic: Klik hier. Al is dit topic al een geruime tijd niet meer gebruikt, wat overigens zeer jammer is. Leuk dat je het op deze manier doet, daar kunnen de nieuwe leden een voorbeeld aan nemen. Ik wens je veel plezier op het forum en dat je er ook nog rond blijft zwerven! :)
Bedankt voor je reactie!
Welkom op het GTAforum! :) Een flinke lap tekst, maar altijd mooi op te lezen. :)
Jij ook bedankt voor je reactie!
Als ik dan direct advies mag geven: Ik zou niet het duurste kopen als ik jou was aangezien je hetzelfde huis en alle opties voor veel minder hebt. Neem bijvoorbeeld de safe house die ik ook heb, Alta St Ap 57. Deze safe house ligt midden in Downtown, 10-car garage, helipad is 10 seconden rijden en de tuningshop Los Santos Customs ligt praktisch aan dezelfde straat, ook al moet je 2x rechts afslaan. Dit alles heb je voor $223.000.
Bedankt voor je tip, als deze vrijwel hetzelfde is ga ik deze kopen in plaats van die van $500.000. Maar is dit huis precies hetzelfde? Jammer dat je ze niet van tevoren allemaal kan bekijken van binnen dan kan je kijken welke het mooiste is, er zijn er zo veel... Bewerkt: door Mystik4L_NL
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is precies hetzelfde alleen de plek is anders ;)

Bedankt, dan ga ik die halen :)

Leuk stukje tekst om te lezen. Welkom op het forum!! Ik hoop dat je een leuke tijd hier hebt!

Bedankt voor je reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik wil je graag welkom heten hier op ons gezellige forum! Leuk dat je je even voorstelt. Zo te zien ben je wel iemand die zeer gedreven is en hopelijk zien we jou ook meer verschijnen in de toekomst met nog meer leuke topics, berichten of reacties. Veel plezier hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik wil je graag welkom heten hier op ons gezellige forum! Leuk dat je je even voorstelt. Zo te zien ben je wel iemand die zeer gedreven is en hopelijk zien we jou ook meer verschijnen in de toekomst met nog meer leuke topics, berichten of reacties. Veel plezier hier!

Bedankt voor je reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...