TheGtaKiller Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 een vriend van mij zei dat als gta 5 voor de PS4, Xbox one en pc komt dat er geen updates meer komen voor PS3 en Xbox 360, is dat zo?? Dat lijkt me namelijk wel raar dus ik dacht laat ik het ff vragen. bedankt voor je reactie. Reageren
Michael Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Grand Theft Auto V wordt steeds weer geüpdatet. Dit is slechts een hele grote speculatie die waarschijnlijk niet eens waar is. Gewoon negeren. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Waarschijnlijk kan niemand hier dat bevestigen noch ontkennen. Bewerkt: 9 juli 2014 door GrandTheftHaye Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 De enige die dat hier kan is Joriz Reageren
Niked Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) R* zou veel gamers verliezen als het alleen nog gaat updaten op ps4,pc en xbox one En daarbij als ze updates maken kunnen ze net zo goed het op de oude consoles ook zetten. Bewerkt: 9 juli 2014 door skullz-000 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 De enige die dat hier kan is Joriz Ik denk of weet bijna zeker dat ook Joriz dit niet weet, tenzij hij ineens een tovenaar is maar ook dat lijkt mij stug. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.